Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 799 ggr
venuseva
0

Hälsovakten funkar på min Mac!

Är så glad att jag vill dela med mig. Saknar ju CalCounter så mycket och vill gärna ha lite koll på kalorierna. Så idag när jag satt och skrev på Tasteline.com så var ju hälsovakten där igen. Men visade en blank ruta. Då öppnade jag en annan webläsare, Firefox, och voila, det funkade.

Så nu har jag svettats framför datorn. Lagt in vad jag har ätit och skall äta resten av dagen. Har t o m 100kcal kvar.

Vet ju att många inte bryr sig eller behöver tänka på kalorier men jag är skolad i det och behöver väl ha det ett tag till. Blev glad att se att 20gr smör bara har 142 kcal. Så nu har jag lagt in 60 gr som jag skall äta varje dag. Några mandlar som någon skrev, tar jag för att ej få halsbränna.

Efter 7 dagar vet jag om jag skall fortsätta med Hälsovakten. Ett år är man tvungen att förbinda sig. Tänker att om någon vill dela ett medlemsskap så blir det lite billigare.  Vem vill vara med?  VenusEva

zeretki
0

HUr delar man ett medlemsskap?

Mervi
0

Jag tror att man måste använda samma dator eller …. rätta mig om jag har fel.

venuseva
0

Har ingen aning om man måste ha samma dator. Jag delade medlemskap med en kvinna på viktklubb.se. Jag fick logga in på hennes användarnamn och lösenord då. Men det var ju bara för en användare, så jag suddade ut det jag lagt in, så hon kunde använda den under senare under dagen. Hon var natt människa så det gick ju ett tag.

Det tål väl att tänkas på, om det är någon lysande idé eller ej!? Ser att du har gruppmedlemsskap också för organisationer och företag. Och vi är ju en organisation, så det kanske vore något om tillräckligt många vill vara med.

venuseva
0

Kommer ihåg att jag diskuterade med Hälsovakten för något år sedan att om jag fick ihop flera stycken för medlemsskap, så kunde vi pressa priset. Så det vore jättefint om vi kunde gå samman och anmäla oss flera stycken för att få ett lägre årspris.