Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 688 ggr
Karin20
0

Jag går på allt!

Jag har köpt mig ett par MBT-skor igår. De är helt underbara att gå i, det känns som om man flyter fram och det känns också att man använder en massa muskler (?) än annars, i vaderna och i låren. Det går fortare och man blir också rak i ryggen. När man står stilla är det ungefär som om man står på en balansplatta, man måste stå och hålla emot. Tror de är jättebra!

//Karin

monkan
0

Grattis!! Jag har också tagit fram mina efter sommaren. Det är verkligen skillnad och idag har jag träningsvärk i benen

dcos
0

Vad kostar ett par sådana skur, ungefär?

Har hört talas om dem, men ej sett några än. 

*nyfiken*

Karin20
0

Mina kostade 2200! och hela familjen skrattar åt mig! Men om de fixar min onda rygg är de värda varenda krona

//Karin

Karin20
0
maxiq
0

Det finns då hemsidor för allt! Snart kommer det väl en hemsida för kolhydratätare också!

Fundersam

parsley
0

#5 Det finns säkert hemsidor för kolhydratätare också, fast de kallar sig nog för något annat, som att de äter sunt, nyttigt och fettfattigt.

Nyfiken på MBT-skorna, eftersom jag har problemfötter som fungerar bäst i Birkenstock och Meindl. Undrar hur hållbarheten är? Lägger man ner så mycket pengar på skor så vill man ju att de ska hålla.  Meindlkängorna räknar jag med att de ska hålla i evighet.

monkan
0

Jag tittade på de där Meindlskorna - de såg ju sköna ut. Var får du köpt sådana och i vilken prisklass ligger de?

problembarn
0

Ja, jag säger detsamma… plus att jag skulle behöva veta om man kan bygga om dem utan att förstöra funktionen (är ju så sned i ryggen så jag bygger upp en sko 2 cm för att bli lite rakare).