Kokosfett
Var köper jag det bästa kokosfettet som inte smakar kokos?Köpte en burk på hälsokost (dyr som attan) men den smakar så mycket kokos .Kaffet blir inget gott.
Tack på förhand Anitaj
Tack
Smakar det inte kokos om den?
Nej den är rätt så smaklös. Jag steker i den och så har jag den i kaffet. Har du torr hud så kan du smörja in dej med den. Bra både in-och utvärtes
Nej det smakar ingenting.

Jag köper min kallpressade ekologiska olja från örtapoteket. Den är deoderiserad, vilket innebär att den via ånga har blivit av med sin smak. Den smakar ingenting, men är rätt läcker i sin konsistens, så jag kan faktiskt äta den som den är, obegripligt nog…:D

Och vilka är bra om man gillar smaken av kokos? Det gör jag :)
Den från crearome.se är det mycket cocossmak i.

anitaj; "ortapoteket.se". 59 kronor för 400 gram, smaklös. Snabb leverans.
Vi använder kokosfett i norge för att frittera smultringar.. uhm, vad heter dom hos er.. doughnuts på engelska iaf.. den sätter inget smak så den smakar nog heller lite ;)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Hej Anitaj! Jag köpte min på Två gröna bönor här i stan. Den är både ekologisk och kallpressad och dyr men smakar lite kokos, inte så mycket så det stör. använder endast några teskedar om dagen i kaffet eller te. En mild smak som gör smaken fylllig i kaffet eller teet. Sen smörjer jag in händerna om kvällarna, ibland mina ben med. Då räcker en burk länge!
Kram mumsan
vi köper från crearome de har både med smak och utan.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade