vad valjer man for typ av anslutning i datorn?
nu nar jag haller pa och avbestaller telefon, Digital+, ADSL, mobiltelefon etc, undrar jag om ni har rad att ge vad som ar bra, billigt och att lita pa i Sverige. Har hor man pa nyheterna att Sverige har ungefar 100 ggr snabbare uppkoppling an Spanien och aven att allt ar mycket billigare.
beror på vart du ska bo om du har till gång till bredband, adsl eller baramodem. Jag har inte tillgång till de två första utan jag har haft modem men nu så använder vi NMT-nätet mobila bredband. fungerar iallafall mycket bättre än den usla uppkoppling vi hade förut. Numer är väl marknaden fri så när det gäller bredband kan man komma undan med en sisådär 19 kr/månaden har jag hört. Telia, Glocalnet, Tele2 är väl de stora som jag direkt tänker på. Sedan finns det en mängd andra. Om du går in här så kan du se jämförelser.

19 KR/MÅNADEN????
Jössesannamma så billigt. Jag pröjsar runt 40 dollar (c:a 280kr)för min adsl :(
för NMT är det 250/månad som gäller. Men det där 19 krs alternativet är nog en massa avgifter och inte fritt surfande och sådant antagligen
Jag betalar 150kr i månaden för bredband. Får surfa hur mkt jag vill :o)
Lokala teknikparkens bredband så det blir rätt billigt.

I min lägenhet kan jag få 100 Mbit/s för 90 kr/månad (utan begränsningar naturligtvis), men jag har inte tagit mig samman och bytt leverantör utan surfar fortfarande med Bredbandsbolaget (också 100 Mbit/s) för 320 kr/månad.
Isolera kablarna ordentligt. Strålning ska man vara försiktig med.
Ställ inte elektriska apparater nära varandra.