arg på avataren!
Du har inte flera konton (här på ifokus) kopplade till ditt mobilnummer? I så fall kan någon annan av dina konton ha fått avataren.

De kontot är nerstängt… å de hadde jag oxå redan betalt till den avataren..
Nerstängt helt och hållet? Inte bara så att du inte varit inne där på länge? Förlåt att jag tjatar men jag måste vara säker :D Om du hade betalat eller ej till det kontot redan s+pelar nog ingen roll i det här fallet.
Ok! Jag har en ny fråga också :)
"3. Det fungerar inte trots att man får "Tack för din beställning". Om ramen med pilen är borta, men bilden är liten har man inte laddat upp en tillräckligt stor bild. Om ramen är kvar trots att man har loggat ut, har man förmodligen reggat mobilnumret på fler än ett konto."
Finns ramen med pilen kvar eller är den borta?

Mitt gamla konto är raderat,Jag har själv stängt ner de!
Jag har lagt in den största bilden jag hittade… De funkar inte endå

Pilen är borta… har bara Ramen runt…
Okej, då innebär det att betalningen har kommit in och till rätt konto. Då gäller det bara att du sätter in en bild som är tillräckligt stor :) Försök igen!
Hur stor är din bild som du laddat upp, i pixlar? Den ska vara 64x64 om jag minns rätt.
OKej, jag ser att den är 64 pixlar hög. Ska gå in och fråga på värdsajten.
Jag meddelar här när jag fått svar! :)
Nyfiken i en strut är jag… Hur ser du det? Jag får bara upp 32 om jag ser på "egenskaper", jag antar att det är för att den visas liten- men hur kan man annars se den riktiga storleken?

Jag har oxå bet men inte fått någon större.
Din bild ovkhyn är bara 21X32 pixlar stor, så där kan jag snabbt se var felet ligger! Du får ladda upp en större bild (64X64 pixlar).
Nu har jag löst det:) Klassons är 48x64 om jag fick till det rätt?

Hur ska jag lykas göra den större då,den är ju tagen med mobil..
Jag tror inte att det är din bilds storlek som är problemet, för då borde den visas som 48x64 och inte som nu bara 32x32 pixlar. Vet inte hur man ska göra, vi får avvakta och se vad Amiechan för för svar och hoppas att det löser sig snart.
btw - jag har inte glömt bort att hålla koll på värdsajten, men det är semestertider… så det kan ta sin lilla tid att få svar :)

Nu har jag testat igen och det är inte avataren som är förliten,de har något med mitt gammla konto att göra.. suck…
Du får gå in på ditt andra konto och radera mobilnumret som är reggat där, sen kan du lägga till mobilnumret på den nuvarande användaren.. då bör det fungera.
Annars får du ta bort den gamla användaren helt och hållet..
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
När jag tar Egenskaper på Klassons bild står det: 32x24….
Större bild ska till alltså…64x64…jag lovar till 95% att det är säkert.
Min man gjorde om min mobilbild till 60x64 så den blev större…
Men på de andras stora avatarer står det 64x64…
// Shintaida
Logga ut nu och logga in igen. Ladda sedan upp en större bild.
Mvh // Johan