Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 3511 ggr
Jessell
0

Leverpastej!

Jag tycker leverpastej är sååå gott men det har ju tyvärr lite kolhydrater i sig. Är det någon som vet någon med mindre kolhydrater i som är god?

Lisabet
3

Jag gör egen leverpastej enligt ett gammalt recept här på KiF. Enkelt och gott.

Margaretas kycklinglevermousse

Jessell
1

#1 ska lätt testa!:) tack!

Framåt
2

Jag gjorde Marianns kycklingleverpastej - det blev jättegod vid första försöket .

Marianns LCHF Mat & bak
0

#3 Kul att du uppskattar mitt recept, här är det för dom som vill, men som sagt det finns många sånna recept… så mitt och mitt är ju en sanning med modifikation 😉

Hungerflickan
0

Hittade en bra pastej på Willlys för et tag sen. Minns inte märket men det var en gul förpackning med enbart naturliga ingredienser och bara 5 % kolhy, du hittar den bland de andra pastejerna. 

Riktigt god och prisvärd!

Coldplayer
0

Lustiga Sverige, att just pastejer ska vara så svåra att få tag på när vi har allt annat! Åk över gränsen - i Norge ligger budgetvarianten (ugnsbakad dessutom) på 30g fett och

Coldplayer
0

Min mobil klickar, jag gör ett nytt försök! Lustiga Sverige, att just pastejer ska vara så svåra att få tag på när vi har allt annat! Åk över gränsen - i Norge ligger budgetvarianten (ugnsbakad dessutom) på 30g fett och

Coldplayer
0

Haha, nu förstår jag… iFokus avslutar mitt inlägg när jag skriver "mindre-än"-tecknet… Vad jag försökte säga var: Åk över gränsen - i Norge ligger budgetvarianten (ugnsbakad dessutom) på 30g fett och MINDRE ÄN 0,5g kh, och den smakar himmelskt! Men om ni inte har andra ärenden dit så blir det kanske en lite dyr pastej :P

Orakletidelfi
0

Coldplayer du kan redigera inom en timme, istället för att skriva nytt  😉 tryck på "hantera". Jag menar om det blir nåt knas igen!

Eller det kanske inte går från mobilen förresten?  Isf bortse från detta meddelande 🤓

Jessell
0

#5 är den skivbar?

nilu
0

Coldplayer.

Vet du märket på leverpastejen i Norge?

patriknn1
0

Leverpastej är ju så enkelt att göra själv. Billigt oxå. Bättre än att köpa färdig.

Coldplayer
0

Firstprice från Kiwi för den ugnsbakade :) och sen fick jag tag på någon budgetvariant på Rimi eller Ica, det kan ha varit Farmens! Men det är jag inte säker på.