Nu är det fest!
IKEA-katalogen damp just ner i brevlådan och det passar alldeles utmärkt. Vädret är urtrist och jag är inte direkt sugen på att ta tag i något utomhus, som jag kanske borde då vi ska ha öppan trädgård på söndag. Så den kom lägligt.
Jag har en lite tradition när det gäller IKEA-katalogen. Varje gång den kommer brukar jag dricka en stor kopp kaffe, nu med smör i och ta mig en god fika till. I dag blir det Kaffe och en bit 86ig choklad. Sen njuuuutere jag länge medan jag blir inspirerad av bilderna eller som en del ggr totalt full i skratt!!
Fler som fått den??
/Lillianna
~ Lillianna ~
Jag fick den för ett par dagar sen! Är så glad för jag hade inte hunnit fixa lappen med "Ingen reklem UTOM IKEA-katalogen" ännu :)
Min kom häromdagen, brevbäraren "ojade" sig i måndags om att han skulle få jobba övertid med den.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Vi fick den också i början av veckan och jag har faktiskt inte öppnat den än.
Numer pensionär i Nynäshamn
Nä, det var ingen förlust Marageta. Har nu 'läst' den och det fanns ingenting som ens lockade det minsta!!! Inte alls min stil…
/Lillianna
~ Lillianna ~
Jag fick också en igår, har inte haft tid att kolla den.
Vet inte om vi fått den.. *funderar* här har vart så fullt upp med massa att det känns som den får vänta ett tag till.. =)
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Jag tyckte att årets katalog gav ett plottrigt intryck, med många små och överlastade bilder…
"still lost in space and time"