Grattis, vad härligt
Grattis!

Grattis!
Yes!
+10 kilo också.
Grattis!

+10 kilo också.
PLUS 10 kilo?
yes :P
Stort grattis Glennart!
jag gissar att de +10 kg är något positivt?
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Jajamensan jag var kraftigt underviktig när jag började med denna kost. Nu är det bara ett par kilo kvar att gå upp. :)
härligt att höra!! =D
Det är verkligen skönt att se hur kroppen anpassar sig efter vad den behöver mha kost!
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Grattis, både till levervärdena och viktuppgången…
Kan tillägga att jag också har gått upp, 8 kg, från min lägsta notering… mina levervärden har jag dock ingen koll på… 
"still lost in space and time"

Vetu jag har lust att kolla mina. I februari nån gång hade jag såna himla problem med svampinfektion på fötterna och under naglar o.s.v. Då gick jag till MDn och fick levervärdena kollade innan han satte mig på Lamisil piller. (En av biverkningarna med Lamisil är leverskador.)
Värdena var lite halvrisiga redan då men eftersom jag led så inni bomben med blåsor och allt det där så fick jag börja ta det i alla fall. Sen efter 30 dagar togs levervärdena om igen och då hade det blivit sämre så jag fick sluta. Fick en remiss till dermatolog men hade hittat LCHF själv innan dess.
Nu har jag varit LCHF-are sen mars nån gång. Har också gjort en tarmrening på två månader och mina fötter och händer ser ut som babyrumpor så mjuka är de. Får en enstaka blåsa om jag äter fel.
Efter semestern så. Då ska det bli mammografi och levertester.
Så du är en riktig goding nu då? 
Grattis, Glennart! Verkligen kul att höra att det gått så bra. 
Grattis även till pluskilona.
Vilken härligt kost vi äter, folk går upp i vikt och ner också.

Vad roligt att höra! Grattis Glennart, bra jobbat!
Grattis Glennart!
Har du pumpat skrot mer än vanligt, eller har kilona kommit "på köpet" med samma träningsmängd som förut?
Hemul jajamen, inge mera benrangel!
16# Näe det är pga. att jag tidigare var underviktig, jag är fortfarande en spinkis men mer normal vikt. Fast jag satsar på att gå upp ett par kilo till.
Glennart - har du testat att äta som björnen om hösten som Skaldeman pratar om? Nu är det säkert inte fett du i första hand vill gå upp utan muskler så jag är kanske ute och cyklar…
För övrigt - Grattis till dina fina framgångar på LCHF!
Grattis!! :D
Grattis, vad kul att höra!!

Kul att höra. Det är betydligt svårare för en smalis att gå upp i vikt än för en tjockis att gå ner!
Sten Sture