Bjudning tips mottages gärna
Jag ska ha en bjudning på fredag, eftersom jag jobbar på fredag så behöver jag något som jag kan förbereda innan. Är det någon som har något tips? Jag vet här är massor med recept, bara tänkte om någon kan något sådär rakt av:)
Tack:)

Hade själv bjudning häromveckan. Det var mycket bökigt att komma fram till vad jag skulle ha. Men jag fick tipset här att bjuda på tacos. Då kan ju var och en ta av vad de vill.
Till mig och maken gjorde jag tacoskal av smält ost.
Det blev jättebra. Hade både vanligt ätande folk, paleofolk (stenålderskost), vegetarianer och lchf. Det gick jättebra med tacosen. Hade extra mycket tillbehör. Räkor, kyckling, köttfärs, veggefärs, ost, CF, oliver, guacemole, fetaost, tomater, gurka, majs, babyspenat, ruccola, isbergssallad, lök, champinjoner, paprika, jalapeno, ananas, sparris, olika styrkor på tacosås, både mjuka och hårda tacoskal och dessutom då ostskal för mig och maken.
Till efterrätt hade jag hemmagjord gräddglass och serverade björnbär, blåbär, hallon och maränger till. Fanns inget socker i gräddglassen därför serverade jag maränger till så att kolhydratarna fick sitt socker.
Alla var helnöjda med maten och mycket nyfikna på lchf.
Hoppas att du hittar en bra lösning till din middag.
Fick lite andra tips i min middagstråd kanske att du kan få lite tips där?
och som ett litet ps
Jag förberedde allt innan folket kom. Bara värma köttet och brödet i micron i princip.
Ha det trevligt på din bjudning! 
Jag gjorde tunn ugnsomelett och stekte köttfärs med tacokrydda dagen innan.
Blanda färsen med cf och riven ost. Bre färsblandningen på omeletten och rulla ihop. I en form och strö ost över. Grädda tills gyllene i 200' ca.20 min.
Jag serverade med sallad, tortillachips, salsor och röror osv. Väldigt uppskattat!