Annons:
Etiketthälsa
Läst 1930 ggr
70++
7/14/20, 12:48 PM

Lymfreningsdryck

Jag äter blodtrycks mediciner och undrar hur ska jag göra om jag börjar med lymfreningskur som i sin tur kan sänka blodtrycket ?

Annons:
Sindri
7/14/20, 2:43 PM
#1

Du skall alltid fråga ordinerande läkare om du gör något som kan påverka medicin du äter.

Zepp
7/14/20, 5:22 PM
#2

För det första så undrar jag hur lymfreningsdryck är tänkt att förändra blodtrycket? Möjligen om det innehåller en massa vatten, vilket du  i stället kan få från en vanlig vattenkran i ditt hushåll. Oså på det.. vem är det som påstår att vi måste rena lymfsystemet? Vem är det som påstår att just du har behov av att rena lymfsystemet.. förutom de som vill att du köper deras produkter?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lymfatiska_systemet

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

hemul
7/16/20, 9:22 PM
#3

Fråga Annika D. Hon höll ju på och kucklade mer reningskurer ett tag.

Håller med Zepp.  Gå inte på det där med olika reningskurer. Bluff och båg alltihopa. Nåja, utsidan kan man nog med viss framgång rengöra, men det varar inte länge det heller.😛

Zepp
7/16/20, 10:25 PM
#4

Jag vill ha reda på hur man testar sig att man får reda på att man behöver rensa sitt lymfsytem? En massa andra sytem oxå när man ändå är där!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

hemul
8/20/20, 2:27 AM
#5

Välj valfritt sånt där labföretag. Skick in en hårtuss och $$$. Få tillbaks svar med alla fel och brister du lider av och några till. Köp diverse kurer och preparat av dem för ännu mera $$$. Ät skiten. Klart!

odezza
8/21/20, 1:20 PM
#6

Här är en gammal tråd om en lymfreningsdryck man gör själv…

Martina Johansson har också skrivit om den, i kommentarerna kommer det upp fler tips…

Själv har jag aldrig provat, men det behöver inte bli så dyrt om man gör drycken själv… 😉

"still lost in space and time"

Annons:
Zepp
8/21/20, 11:59 PM
#7

Lagerblad och kryddnejlikor.. det är ju bara vanlig svensk husmanskost.

Jag kan även rekommendera medelhavskost, för vad jag vet så har de inga problem med lymfan de heller innan de oxå började äta en vanlig västerländsk diet.

Vad är det som skall rensas ut.. hur går det till.. förutom att man äter god mat?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

felix2000
8/28/20, 8:42 PM
#8

I Anna Hallen Buitenhuis bok Levern, lymfan och livet får du mycket förklarat om lymfan.

Hon har också skrivit ALP kokboken : lösningen för dig med den envisa kroppen som också är läsvärd.

Upp till toppen
Annons: