Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Off topic - (OT) - Om sajten - Frågelåda - MinMat Hälsa Hälsovinster LCHF för nybörjare Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på osträtter och fett Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Övrigt
Hälsa

Lymfreningsdryck

2020-07-14 12:48 #0 av: 70++

Jag äter blodtrycks mediciner och undrar hur ska jag göra om jag börjar med lymfreningskur som i sin tur kan sänka blodtrycket ?

Anmäl
2020-07-14 14:43 #1 av: Sindri

Du skall alltid fråga ordinerande läkare om du gör något som kan påverka medicin du äter.

Anmäl
2020-07-14 17:22 #2 av: Zepp

För det första så undrar jag hur lymfreningsdryck är tänkt att förändra blodtrycket? Möjligen om det innehåller en massa vatten, vilket du  i stället kan få från en vanlig vattenkran i ditt hushåll. Oså på det.. vem är det som påstår att vi måste rena lymfsystemet? Vem är det som påstår att just du har behov av att rena lymfsystemet.. förutom de som vill att du köper deras produkter?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lymfatiska_systemet

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Anmäl
2020-07-16 21:22 #3 av: hemul

Fråga Annika D. Hon höll ju på och kucklade mer reningskurer ett tag.

Håller med Zepp.  Gå inte på det där med olika reningskurer. Bluff och båg alltihopa. Nåja, utsidan kan man nog med viss framgång rengöra, men det varar inte länge det heller.Lipar

Anmäl
2020-07-16 22:25 #4 av: Zepp

Jag vill ha reda på hur man testar sig att man får reda på att man behöver rensa sitt lymfsytem? En massa andra sytem oxå när man ändå är där!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.