Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
Mat - Billiga ingredienser

Extrapris på Ghee

2019-09-13 18:09 #0 av: Sindri

Kanske skulle tipsa här att jag nyss beställde ghee till extrapris på Rawfoodshop.
https://www.rawfoodshop.se/catalogsearch/result/?q=ghee
Finns diverse annat också till bra priser denna vecka.
Har aldrig testa ghee förut så det skall bli spännande.

Anmäl
2019-09-13 18:12 #1 av: Carmarino

Rawfoodshop har alltid extrapriser på något, så det gäller att hålla utkik när det blir dags för de varor man vill ha. Det är inte så svårt om man bara tillåter att de skickar mail, för då får man alltid veta vad som är billigt för tillfället. Har köpt många bra saker där, och aldrig till fullt pris. Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-09-13 18:19 #2 av: Demeter

Ghee kommer från Iran och är jättebra! Luktar lite märkligt men det påverkar inte smaken om du förstår! Du kan steka vad du vill i Ghee, blir fin yta.

Oj,den Gheen var dyr. Jag brukar köpa en stor burk för 40 kronor . Räcker hur länge som helst känns det som.

Med vänliga kramar Sofie. 

Medarbetare på Akvariefisk. Välkommen in! Hjärta

Anmäl
2019-09-13 18:42 #3 av: Sindri

Var köper du den? Är den ekologisk?

Anmäl
2019-09-13 19:38 #4 av: Demeter

#3 Köper den i många ”arabiska” affärer. Finns både och

Anmäl
2019-09-13 20:06 #5 av: Sindri

Vi har en i närheten, men har aldrig sett något ekologiskt där.
Får hålla ögonen öppna när jag är ute och rör på mig. Det var ett bra tips.

Anmäl
2019-09-13 20:09 #6 av: Demeter

#5 Man kan fynda massa i såna butiker. 

Anmäl
2019-09-14 02:02 #7 av: hemul

Eller gman kan göra egen = billigast och bäst. Blinkar

Anmäl
2019-09-14 08:08 #8 av: Sindri

Gör redan för mycket.....men en vacker dag kanske....Skrattar

Anmäl
2019-09-14 09:11 #9 av: hemul

Tycker folk ofta pratar om en konstig lukt på färdigköpt ghee (var en tråd ganska nyligen). Det får mig att undra varför den lukten finns, för det gör den inte med hemkört. Har aldrig köpt, så jag vet inte.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.