Annons:
Etikettmat-vitaminer-mineraler-tillsatser-mm
Läst 2286 ggr
Lillulla
2019-03-01 23:26

Kosttillskott

Hej! Jag beställer kosttillskott från IHerb sen många år tillbaka, men misstänker att det finns billigare alternativ inom EU, nu när avgifterna tillkommer. Varifrån beställer ni?

Annons:
hemul
2019-03-02 07:08
#1

D-vitamin och en del annat från https://www.greenvits.eu/ . Beställde tidigare direkt från Bio-Tech Pharmacal i USA, så jättebra att de skaffat en europeisk återförsäljare nu. Man behöver bara handla för £15 för att få fri frakt.

Köpte från Bio-Tech för att de rekommenderades av Vitamin D Council när det begav sig. Sen skrev kostdoktorn om att ingen av hans patienter (var på den tiden han hade sådana) fått upp sina D-vitaminvärden speciellt mkt trots tillskott. Jag hade fått min läkare att testa ett par gånger och jag låg mitt i referensspannet. Så sedan dess har jag hållit mig till dem.

Alla deras produkter är lättsvalda kapsler. Många, t.ex. D, är jättesmå. En fördel tycker jag.

Siggebus
2019-03-02 22:03
#2

Jag beställer D-vitamin och Magnesium från Bodystore

Sindri
2019-03-05 15:25
#3

Jag växlar mellan Apotea, Bodystore och Svenskt Kosttillskott beroende på vilket som är billigast för stunden. Alla har inte allt heller.

#1 av: hemul
Då skall jag genast kolla in deras grejer. Letar efter MSM som man kan svälja, köpte en gång och det var gigantiska tabletter, kändes som om det var för hästar!😉

hemul
2019-03-05 16:27
#4

Just det tror jag inte de har. Jag köper D, selen och zink därifrån. Tar magnesium också, men tycker de är lite dyra på det.

Jättetrevlig snubbe som har stället. Min första beställning kom bort, därför har vi mailat lite. Han skickade omedelbart en ny sändnign - rek. Sedan har han skickat rek varje gång utan extra kostnad för mig. Skäms faktiskt.

Upp till toppen
Annons: