Annons:
Etikettmat-livsmedel
Läst 6355 ggr
maxiq
2018-02-10 16:25

Pastaväktarna

"Skräpmat, tomma kalorier och snabba blodsockersvängar. De senare årens trenddieter har gått hårt åt pastan. Men sanningen är att den italienska paradrätten inte är så värdelös som vi tidigare trott"

Viktväktarna


"On the internet You can be anything you want.
It is strange that so many choose to be stupid"

Annons:
AilyAdams
2018-02-10 16:36
#1

😃👍

Humor iFokus.

 **************************
Heter det De eller Dem?

papa-bear
2018-02-20 22:12
#2

nu kör jag med adblocker, så jag såg inte om det var någon pastareklam på den sidan. har de dåligt ställt på viktväktarna, så att de vill lura in folk i kolhydratfällan igen. många av punkterna gällandes att det är bra för kroppen och knoppen känns ju lite forntid, brukar jobba och träna utan att pastaladda och det går lika bra det.

mirai
2018-02-25 07:03
#3

Oj då måste min hjärna ha slutat fungera, för jag har inte ätit pasta på 3 år😮. Jag äter inga kolh före träning (faktiskt bara vatten innan) konstigt att jag orkar röra mig överhuvudtaget. 

Nej, lägg ner viktväktarna. Det hade varit kul med en uppföljning av medlemmarna som svultit sig ner i vikt. Viktväktar slogan "Nöjda kunder som gärna återkommer"

🌺

KRAM!🌺

papa-bear
2018-02-25 09:48
#4

anna haag, denna hackkyckling som hon blivit pga egna uteblivna  framgångar i OS, sade att hon kolhydratladdat inför 3-milen de senaste 2 dagarna, men det hjälpte tydligen inte, 29:a, runt 10 minuter efter medaljtrion.

maxiq
2018-02-25 13:25
#5

#4: I Aftonbladet

"Redan efter fyra kilometers åkning tog krafterna slut – och Haag gick till slut i mål som 29:a, tolv minuter efter segrarinnan Marit Björgen.

– Det är något som är väldigt fel i min kropp. Jag har misstänkt det under en tid nu, säger Haag efteråt.

Vet du vad som är fel?

– Nej, inte just nu. Men jag har ju känt under en längre tid att det är något som inte stämmer. Det som är så himla tråkigt är att det känns bra … tills det går åt helvete.

Det slår om direkt?

– Ja, det går till en viss gräns, men sen finns det ingenting kvar i kroppen, då känner jag mig totalt kraftlös, säger Haag"


"On the internet You can be anything you want.
It is strange that so many choose to be stupid"

Vivisfaxarn
2018-02-26 09:12
#6

För flera år sen gav Vikväktarna upp i Danmark. Det här är nog ett sista försök!

Annons:
adelai
2018-02-27 00:15
#7

I Finland gav  Viktväktarna upp redan år 2010.

Upp till toppen
Annons: