Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
- Off topic - (OT)

Ny sajt Sköldkörteln ifokus

2018-01-10 19:22 #0 av: Jane-Lyzell

https://skoldkorteln.ifokus.se  Välkommen in Blomma

Den dolda sjukdomen - som känns inuti men inte alltid syns utanpå alla har rätt till ett bra hälsosamt liv - eller ?

Om Sköldkörteln iFokus Vi är många som lever med en rubbning i våran sköldkörtel - Många faktiskt miljoner människor världen över lider av det i dag - det har blivit en folksjukdom som inte syns utanpå men känns desto mer inombords.

Problemet behöver uppmärksammas och vi som har besvären behöver stötta varandra - för många gånger går vi igenom ett rent helvete i våran sjukdomsbild och behandling av läkare.  Jag tänker att här kan vi hjälpa varandra och tillsammans är vi starka och kan peppa varandra med egna tips och med mänskligt stöd! 

Jag är en av alla miljoner drabbade och det är därför jag startar denna sida och hoppas på att ni alla ska trivas här och dela med er av er själva och eran resa. - så spännande lära av varandra och få lite hopp när det känns tungt - men även ge hopp då man själv mår lite bättre . 

Blev själv sjuk 1995 men det tog 2 år innan de hittade vad det var - är medicinerad sedan 1997 - men är fortfarande inte ok. Berättar mer om mig under just kategorin "Min Berättelse"  Jag har en sk underfunktion i köldskörteln

Jag hoppas sidan ska bli det stöd vi alla söker - med Vänlig Hälsning 

Jane Lyzell 

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2018-01-10 19:52 #1 av: Maria

Du får gärna göra reklam på Hälsa ocksåGlad

/Maria

Anmäl
2018-01-10 21:36 #2 av: Jane-Lyzell

1 tack vad gulligt Blomma

Anmäl
2018-01-11 18:14 #3 av: hellah

länken funkar inte

Anmäl
2018-01-11 19:16 #4 av: Jane-Lyzell

3 Vad konstigt hoppas denna funkar https://skoldkorteln.ifokus.se/

Anmäl
2018-01-11 19:22 #5 av: Jane-Lyzell

https://skoldkorteln.ifokus.se/

Kanske admin här inne kan ändra i huvudinlägget - tack Blomma

Anmäl
2018-01-17 18:09 #6 av: odezza

Fixat! Bättre sent än aldrig! Glad

"still lost in space and time"

Anmäl
2018-01-17 21:44 #7 av: Jane-Lyzell

?

Anmäl
2018-01-18 12:02 #8 av: odezza

Jag fixade länken i ditt första inlägg, nu fungerar den. Sedan såg jag att du hade bett om hjälp med det en vecka tidigare, därför skrev jag "bättre sent än aldrig". Glad

Anmäl
2018-01-18 13:21 #9 av: Jane-Lyzell

8 aha tack jag prövade länken i huvudinlägget nu och den funkade - trodde (discussions ) behövdes  tas bort - tack så mycket Blomma

Anmäl
2018-01-18 17:42 #10 av: odezza

Du har rätt, så jag tog bort "discussions" även i länkrubriken, jag hade missat det. Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.