Annons:
Etikettoff-topic-ot
Läst 4828 ggr
Jane-Lyzell
2018-01-10 19:22

Ny sajt Sköldkörteln ifokus

https://skoldkorteln.ifokus.se  Välkommen in Blomma

Den dolda sjukdomen - som känns inuti men inte alltid syns utanpå alla har rätt till ett bra hälsosamt liv - eller ?

Om Sköldkörteln iFokus Vi är många som lever med en rubbning i våran sköldkörtel - Många faktiskt miljoner människor världen över lider av det i dag - det har blivit en folksjukdom som inte syns utanpå men känns desto mer inombords.

Problemet behöver uppmärksammas och vi som har besvären behöver stötta varandra - för många gånger går vi igenom ett rent helvete i våran sjukdomsbild och behandling av läkare.  Jag tänker att här kan vi hjälpa varandra och tillsammans är vi starka och kan peppa varandra med egna tips och med mänskligt stöd! 

Jag är en av alla miljoner drabbade och det är därför jag startar denna sida och hoppas på att ni alla ska trivas här och dela med er av er själva och eran resa. - så spännande lära av varandra och få lite hopp när det känns tungt - men även ge hopp då man själv mår lite bättre . 

Blev själv sjuk 1995 men det tog 2 år innan de hittade vad det var - är medicinerad sedan 1997 - men är fortfarande inte ok. Berättar mer om mig under just kategorin "Min Berättelse"  Jag har en sk underfunktion i köldskörteln

Jag hoppas sidan ska bli det stöd vi alla söker - med Vänlig Hälsning 

Jane Lyzell

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Maria
2018-01-10 19:52
#1

Du får gärna göra reklam på Hälsa också🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Jane-Lyzell
2018-01-10 21:36
#2

1 tack vad gulligt 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

hellah
2018-01-11 18:14
#3

länken funkar inte

Jane-Lyzell
2018-01-11 19:16
#4

3 Vad konstigt hoppas denna funkar https://skoldkorteln.ifokus.se/

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2018-01-11 19:22
#5

https://skoldkorteln.ifokus.se/

Kanske admin här inne kan ändra i huvudinlägget - tack 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

odezza
2018-01-17 18:09
#6

Fixat! Bättre sent än aldrig! 🙂

"still lost in space and time"

Annons:
Jane-Lyzell
2018-01-17 21:44
#7

?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

odezza
2018-01-18 12:02
#8

Jag fixade länken i ditt första inlägg, nu fungerar den. Sedan såg jag att du hade bett om hjälp med det en vecka tidigare, därför skrev jag "bättre sent än aldrig". 🙂

"still lost in space and time"

Jane-Lyzell
2018-01-18 13:21
#9

8 aha tack jag prövade länken i huvudinlägget nu och den funkade - trodde (discussions ) behövdes  tas bort - tack så mycket 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

odezza
2018-01-18 17:42
#10

Du har rätt, så jag tog bort "discussions" även i länkrubriken, jag hade missat det. 🙂

"still lost in space and time"

Jane-Lyzell
2018-01-18 23:34
#11

Tack 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: