Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
- Medlemmar -

Fira 10 år på Kolhydrater iFokus

2017-12-29 20:32 #0 av: Hanveden

10 år med inloggning men läste nog i ett halvår här på bloggen innan och provade  LCHF och blev av med sötsuget på 2 och en halv dag...

Blomma Drink Ballong 

m hopp om en internationell LCHFdag Cool .

Anmäl
2017-12-29 22:16 #1 av: LenaK63

Samma här! 10 år med Kif sedan början av november 2007.  Kollar varje dag för det mesta. Har blivit litet tyst här nu mera. Förmodligen har vi lärt oss LCHF och mår bra. 

Anmäl
2017-12-29 22:34 #2 av: Hanveden

Maxiq hur har vi det med medlemskurvan nu för tiden...

m hopp om en internationell LCHF dag Cool .

Anmäl
2017-12-30 12:58 #3 av: ullebull

Ja jag glömde ju att fira mig själv den 2 augusti, då var det 10 år sedan jag blev medlem på kif. 

10 år, var har tiden tagit vägen? Det är mycket som hänt genom åren, ner i vikt var underbart men... det är lätt att de smyger sig på igen.

Jaja, jag kämpar på och önskar er alla ett riktigt gott nytt LCHFår.

Anmäl
2017-12-30 15:45 #4 av: Effie

Jag firade 10 år på LCHF för nästan ett år sedan (första vardagen efter jul- och nyårshelg 2006/2007)...och i februari vågade jag bli medlem här på KiF. Det var väldigt trevligt, mycket tjôt, många inlägg.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Anmäl
2018-01-02 10:36 #5 av: Margareta

Jag har passerat 13 år och Kif fyller 12 år runt midsommar som kommer

/Margareta, sajtvärd för http://kolhydrater.iFokus.se
Bloggar om LCHF för oss som har svårt att gå ner i vikt på
Vägen till 65

Ger tillsammans med Bo Zackrisson och Sten Sture Skaldeman
ut LCHF-magasinet.
http://www.lchfmagasinet.se

Anmäl
2018-01-02 11:19 #6 av: Hanveden

Margareta jag har skickat ett personligt meddelande till dig...

m hopp om en internationell LCHFday den 16 januari Cool.

Anmäl