Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
- Medlemmar -

Hej! om man hargått ner 23 kg måste det väl synasa

2016-11-27 15:18 #0 av: nasseochmalo

Hej! om man hargått ner 23 kg måste det väl synasa? Eller?

Min granne väger nog ca 140 kg och påstår att hon gått ner 23 kg, men det syns inte , är det ännu en lögn? Hon är tyvärr så full av lögner om allt annat-

Varför Ljuger människor, VARFÖR.

Anmäl
2016-11-27 15:22 #1 av: Calcifer

Det behöver det inte göra, beror lite på var man går ner den. När jag var som störst syntes det inte att jag hade gått ner både 10 och 20 kg, fast jag naturligtvis hade det. En del tappar ju t:ex vikt i ansiktet på en gång och då brukar det synas ganska fort. Medan andra tappar det kring mage eller rumpa/lår.

"Help me Obi Juan whoever the fuck you are. You're my only ho."
- Carrie Fisher, Rest In Peace

Anmäl
2016-11-27 15:42 #2 av: Maria

Kan du inte vara glad för din grannes skull istället för att anta att hon ljuger.

/Maria

Anmäl
2016-11-27 16:30 #3 av: Aleya

Varför antar du att personen ljuger? Var istället glad för henne.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios samt medarbetare för Julen

Anmäl
2016-11-27 16:45 #4 av: Ms_Raptorskull

Varför antar människor att andra ljuger, VARFÖR. 

Nej men seriöst, har du inget bättre för dig än att sitta och klanka ner på människor i din omgivning på ett internetforum där de inte kan försvara sig?

Anmäl
2016-11-28 09:16 #5 av: magma

Om hon vägde 163 kg och gått ned till 140 kg så är det inte alls säkert att det syns särskilt tydligt... Hade hon däremot vägt 83 kg och gått ned till 60 kg så hade det varit mycket mer uppenbart. 

Så var inte så säker på att din granne ljuger, utan ge henne positiv feedback istället så kanske det gör det lättare för henne att gå ner ytterligare några kilon?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.