Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Off topic - (OT) - Om sajten - Frågelåda - MinMat Hälsa Hälsovinster LCHF för nybörjare Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på osträtter och fett Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Övrigt
- Off topic - (OT)

Kvällshumor (videoparodi)

2015-11-09 22:34 #0 av: Aubergine

Förlåt, jag kan inte sluta skratta.

Även ni andra måste väl ändå tycka att det här är lite smått skojigt på kvällen? Eller är det jag som har dålig humor?

Anmäl
2015-11-09 22:46 #1 av: [Garntroll]

Det var en korv med knorr på Gapskrattar

Anmäl
2015-11-09 23:35 #2 av: maxiq

Mest bara jobbigt tycker jag. Definitivt inte en parodi...

Anmäl
2015-11-10 10:13 #3 av: Kvothe

Ser nog inget roligt eller vitsigt i den videon.

Men är man 12 år och inte vassaste kniven i lådan, så kändes det säkert roligt att göra videon en lördagkväll. Däremot borde de kontrollera vad ordet parodi innebär. För videon är nog bara rena bajshumorn, iofs passande för 12 åringar.

Anmäl
2015-11-10 13:38 #4 av: hemul

ärligt nu - hade det varit rössner, då hade det väl varit lite kul?

tycker också den är dåligt gjord, men ett par poänger hade den väl även om utförandet brister. blom var kul.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.