Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 6866 ggr
Sanyara
2015-02-14 20:37

Ny medlem, presentation

Jag tittar bara in och säger hej till er allihop.

Det är ett fantastiskt fint forum det här där man kan hitta inspiration, tips, idéer och söka kunskap.🌺

Jag upptäckte det här forumet för några år sedan och är av och till en flitig besökare men det har bara inte blivit av att jag blivit medlem förrän nu.

Jag började naturligt med lågkolhydratkost för några år sedan när jag upptäckte att det var fler och fler ämnen i maten som jag inte tålde.

Och, nu kan jag inte tänka mig något annat🙂

Det passar mig jättebra att leva på det här viset och jag kommer aldrig att byta bort det.

Jag har kört Fakir en gång (och det var tufft på slutet)🤪 men funkade rätt bra när jag ser på det så här på avstånd.

Fast jag tror inte att jag gör om det i första taget.

Jag har även försökt med UFO och/eller nollning i perioder men kanske inte lyckats så bra.

Jag strävar efter att hitta mer inspiration och vilja att komma tillbaks åt det hållet.

Mest p.g.a. att jag inte får någon rejäl fart på viktnedgång som jag önskar.😕

Jag har precis nyligen börjat med 16:8 fasta för att komma till skott med viktnedgång, förhoppningsvis.

Må så gott allihop❤️

Be the change you wan´t for the world.

Annons:
Cina-y
2015-02-15 13:56
#1

Välkommen 😃

Zepp
2015-02-15 13:57
#2

Välkommen!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Sanyara
2015-02-15 14:27
#3

Tack!🙂

Be the change you wan´t for the world.

Zepp
2015-02-15 14:30
#4

16:8 kommer sig naturligt på en High Fat Low Carb diet!

Blir tvärtom omöjligt att bli hungrig fler gånger!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Sanyara
2015-02-15 14:57
#5

Japp. Det verkar som det blir naturligt (16:8) om jag bara har koll på hur fördelningen är på det som jag äter.

Jag missar ibland.

Jag trodde att det skulle bli jättesvårt eftersom vanlig fasta aldrig skulle funka på mig.

Eller 5:2.

Om jag skulle prova något sådant så skulle jag få hunger- blodsockerdippar hela tiden.

Be the change you wan´t for the world.

Zepp
2015-02-15 15:08
#6

Grejen är litta att när 16:8 kommer naturligt för dig så vet du att du äter på ett sätt som funkar.. oavsett fördelning!

Dvs när HF funkar.. var den nu ligger för dig macronutrientmässigt , så har du energi/kalorier nog för att stå dig mellan dina måltider utan dropp i energitillförseln.. dvs du har adapterat till att bli en "fat burning machine"!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Annons:
Upp till toppen
Annons: