Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
Boktips

LCHF-böcker nya!

2014-05-29 07:18 #0 av: Sadhana

Hej,

Jag säljer 4 LCHF-böcker, vara jag har läst en och de andra tre är i garanterat obläddrat nyskick!

Sten Sture Skaldemans "GI-noll" 50:-
(Läst, men mycket fint skick)

"Baka matbröd med LCHF" av Mariann Andersson 90:-

"Bakglädje med LCHF" av Annika Rogneby 90:-

"LCHF för vegetarianer" Wikholm 90:-

Att skicka en med posten kräver 6 frimärken, men jag ska kolla upp om det finns billigare frakt med Schenker.

Köper du alla 4 kan få dem för 350:- inkl frakt.
Skriv och jag packar och skickar på stört!

Anmäl
2014-05-29 09:31 #1 av: odjuren

Kolla gärna upp frakten på LCHF för vegetarianer

Anmäl
2014-05-29 10:26 #2 av: Sadhana

Jag var iväg på ICA och kollade. Det finns olika bokpåsar att skicka i - men tyvärr blir det dyrare än 6 frimärken (42:-)
Himla knäppt, för om man packar alla 4 böcker som ett paket så kan man skicka dem billigt med schenker.

Anmäl
2014-05-29 19:49 #3 av: odjuren

Ok. Vad blir de då?

Anmäl
2014-05-30 09:19 #4 av: Sadhana

90:- för boken och 6 frimärken är 42:- vilket blir 132:-

Jag kan skicka den till dig för 120:- totalt. Du betalar när du fått den:)

Anmäl
2014-05-30 10:09 #5 av: Trippelmormor

Inresserad av Skaldemans bok!

Anmäl
2014-06-05 09:13 #6 av: Sadhana

Har anmält att jag ska få meddelande om någon svarar i tråden - men funktionen verkar inte funka.
Så förlåt Trippelmormor att jag inte svarat!!
Och Skaldemans bok såldes på stört. De tre andra har jag kvar.
120:- inklusive frakt för 1.
280 för alla 3:)

Anmäl
2014-06-05 17:19 #7 av: odjuren

Pratade med gubben min om boken (han e vegetarian) men han kände inte att han behöver den

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.