Annons:
Etikettoff-topic-ot
Läst 2750 ggr
Chinilla
4/15/14, 9:10 PM

Hur se sina inlägg *OT*

Inte en fråga som egentligen hör hemma här men hoppas ändå någon kan svara på det. Någon som vet om det går att se sina framförallt senaste inlägg på något enkelt sätt?🤔 Jag hänger på fler forum här på iFokus och glömmer ofta bort vilka trådar jag senast ställt eller svarat på frågor i vilket gör att jag ofta missar svar som jag inte ser förren långt senare, och får ägna en del tid för att försöka minnas vad och var jag skrivit inlägg. Inte lätt för en glömsk människa som mig ☺️.  I början trodde jag de där inläggen som syns ovan till höger under  "Mina inlägg" var de senaste, men så var det inte.  I själva verket är det väldigt märkligt varför just de står där, för det är trådar som varit för rätt länge sedan. Har svarat i en massa annat efteråt. 🤔

Annons:
lollynonna
4/15/14, 9:14 PM
#1

mina inlägg till höger är trådar som du har skrivit i som någon mer har skrivit i. så där kan du kolla,alldeles rätt:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Chinilla
4/15/14, 9:25 PM
#2

Men alltså….precis som jag skrev ovan…..de som jag ser under "Mina inlägg" är trådar som är ca 20-30 hack tillbaks i tiden. Alltså långt ifrån de 5 senaste trådarna jag svarade i. Ganska ointressant att kolla dom. Vill ju veta de senaste trådarna.

lollynonna
4/15/14, 9:29 PM
#3

#2 det finns ett kryss bredvid så om de verkar ointressanta  eller att du inte vill läsa dem klickar du på  krysset och de kommer inte att visas för dig då de är uppdaterade:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Chinilla
4/15/14, 9:42 PM
#4

Märkligt detta. Nu när jag äntligen efter bra om länge ställt frågan om detta så har jag slutligen hittat var man kan se detta. ☺️Jag som letat så många gånger. De verkar synas inne på Inställningar->Inlägg.

Tycker dock fortfarande det är allra högst märkligt med inläggen till höger. Visst kan jag ta bort dom, men frågan är ju varför de inlägg som syns där har blivit utvalda att synas. Vad finns det för vits med att visa inlägg som man gjort 20-30 hack tillbaks i tiden. Varför syns inte de senaste där??!🤔

peoy
4/16/14, 1:24 AM
#5

Har också letat febrilt efter mina egna inlägg och svar..

Har nyligen upptäckt att dom finns i menyn till vänster:

Senaste inläggen

Aktuellt just nu

Mina inlägg

Bokmärken

Tryck på plusset så kommer dom upp..

Chinilla
4/16/14, 8:43 AM
#6

Nämen se där 👍, de där hade inte jag lagt märke till. Man letar ju liksom inte efter sina egna inlägg i menyn för forumet. Märklig placering. Tack för hjälpen! 🙂

Annons:
ashe
4/16/14, 10:11 AM
#7

Tack! Fantastiskt, VARFÖR har jag aldrig sett detta förut? Jag som lätt glömmer vad jag just skrev…

Upp till toppen
Annons: