Annons:
Etikettmat-på-stan-hur-gör-jag
Läst 15580 ggr
Jessell
2/5/14, 9:43 PM

Vapiano

Jag ska till sthlm på fredag och vi ska äta på ett ställe som heter vapiano, någon som varit där och kan rekommendera vad man kan äta som är lchf-vänligt. Tack!

Annons:
Beate
2/5/14, 9:48 PM
#1

Deras Ceasar-sallad är nog bästa alternativet isf.

Ellenor123
2/5/14, 9:48 PM
#2

Har varit där två gånger och minns att det var massor av pizza och pasta på menyn, deras specialité. Tror dock att dem har goda sallader också :)

Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕

Jessell
2/5/14, 10:05 PM
#3

Funderade på carpassion som finns med på deras meny på nätet men kanske är en förrätt?

Beate
2/6/14, 9:23 AM
#4

Ja, det är nog en förrätt men du kan ju alltid kombinera med en förrätt till, till exempel tomat-och mozzarellasalladen, så blir det kanske tillräckligt.

Orakletidelfi
2/6/14, 8:32 PM
#5

# 1 Lustigt, jag tyckte just Caesarsalladen var den enda som INTE funkade så bra. Av salladena alltså. Pga krutongerna (som man förvisso kan skippa) de andra var väl ok om jag minns rätt… Men förutom somliga av förrätterna var ju resten av menyn rena katastrofen…

hemul
2/6/14, 9:23 PM
#6

Det som står där under extra tillbehör på antipastisidan låter ju lovande. Risken är väl att du behöver minst 3 för att bli mätt.

Annons:
Anneli Carlson
2/8/14, 9:42 AM
#7

Deras tonfisk sallad funkar! Trevlig restaurang men inte den bästa för en Lchf:are! ;-)

Karin20
2/8/14, 10:05 AM
#8

Carpaccion räcker gott för mig, tycker den var helt lagom!

//Karin

Upp till toppen
Annons: