Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 2845 ggr
Henrik93
2014-01-12 11:40

Henrik

Hej, mitt namn är Henrik! "Jag är ny här, men inte i gamet!" -babben För två år sedan bantade jag av mig 24 kg, och har sedan dess gått upp ett par kilo, men började nyligen med en deff liknande diet och har gått ner tre kilo på två veckor (mycket är vätska). Jag tänkte bli medlem här för att dela med mig av mina erfarenheter och tips/råd. jag har även på senare tid funderat kring att bli personlig tränare. mina mål är att inom ett hålvår få se mitt sexpack för första gången i mitt liv, vilket är totalt realistiskt eftersom jag har en fettprocent på 17,4 och har 26 veckor på mig. jag har börjat och äter nyttig mat som är proteinrik, men äter också långsamma kolhydrater och nyttigt fett. Och ligger under kaloribehovet med 1000kcal, vilket innebär att jag kommer att gå ned ett kilo i veckan. jag har 15,5 kg fett på kroppen och tio kilo ska bort. Så efter 8 veckor kommer jag att öka kalori intaget så jag ligger på minus 500 om dagen. Vilket ger en förlust på ett halvkilo i veckan. Anledningen till att jag tänker öka är för att förhindra att muskelmassan bryts ner. tränar också på gym 3-4 gånger i veckan för att hålla koll på musklerna. Så jag inte tappar styrka. på min fritid är jag timvikarie inom äldrevården och lärling på en piercing och tatueringsstudio. imorgon börjar jag skolan och ska plugga till ämnen för behörighet att söka ssk programmet, för att sedan bli anestesisjuksköterska.

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
konichiwa
2014-01-12 12:25
#1

Hej och välkommen!

Henrik93
2014-01-12 13:07
#2

Tack!:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Upp till toppen
Annons: