Annons:
Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 4039 ggr
m87
12/27/13, 6:31 AM

Strikt lchf matsedel

Jag undrar om någon kan tipsa mig om en "matsedel" eller skriva ca hur en bra matplan kan se ut, när man äter strikt lchf. (Viktnedgång & få bort magproblem är målet) är det bara kött + smör/kokosfett osv? För då är det ju enkelt, men tråkigt :) Skulle sakna grönsaker & sallad.. Jag vet att det kanske inte rekommendera å starta så hårt, men jag måste ha såna här grejer nerskrivna & köra strikt, skulle jag bara äta liberal lchf & "äta det jag är sugen på" så blir det inte bra. Det är verkligen disciplinträning detta med å lägga om ens kost;) ..Vill också se resultat fort och då är väl den strikta varianten ett "säkert" kort…? Även om det är individuellt såklart.

Annons:
Trippelmormor
12/28/13, 6:17 AM
#1

Monique Forsbergs bok "LCHF på riktigt" ger dig en klok sammanfattning av LCHF (du bör ha den grunden innan du börjar!) och 4 veckors utmärkta, detaljerade menyer MED inköpslistor ! Med den i handen kan du inte gå fel! Lycka till!

Anns
12/28/13, 10:07 PM
#2

Jag är förtjust i Sten Sture Skaldermans bok "GI-NOLL! för kvinnor som vill äta sig smala". Här förklarar han hur man ska äta beroende på hur mycket man behöver gå ner i vikt.


@nn

Upp till toppen
Annons: