Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
- Allt om lågkolhydratkost -

regga

2013-12-03 20:59 #0 av: [fass]

Vilken är den bästa kostregistrerings-appen just nu anser ni? Gärna en gratisapp då :)

Anmäl
2013-12-03 22:33 #1 av: goliath

jag tycker betalversionen av matdagboken.se är bra bl.a. pga fin visuell framställning och grafer..

Anmäl
2013-12-03 23:09 #2 av: Record

kostbevakningen.se får du testa, den är snabb.

Anmäl
2013-12-03 23:30 #3 av: dufva

Kastrerings-appen läste jag först och blev riktigt orolig  Gapskrattar

Anmäl
2013-12-04 11:43 #4 av: Dollan

Kastrering... Ja det kan kanske göra något lite på vikten... Knappt värt besväret. Ha,Ha

Anmäl
2013-12-04 20:47 #5 av: [fass]

th: Är det sådan skillnad mellan betal och gratis versionen av matdagboken att det är värt priset, tycker du?

Anmäl
2013-12-04 21:21 #6 av: Zureel

Av de jag testat föredrar jag fatsecret

Anmäl
2013-12-05 04:24 #7 av: goliath

@ fass

vettefanken faktiskt.. Kommer inte helt ihåg vad skillnaderna var :)

Anmäl
2013-12-05 17:12 #8 av: [fass]

Tack för tips! Men jag tyckte fatsecret var lite pillrig att fixa med. Svårt att rulla fram mängd tex.

Goliath: Kom just ihåg att du hade planer på att utveckla någon ny variant. Hur går det med det? :)

Anmäl
2013-12-05 17:40 #9 av: goliath

Stämmer Fass.

De planerna är inte nedlagda. Men jag har en otroligt trög programmerare :( Om han inte kommer på banan med något snart så får jag hitta en annan..

Anmäl
2013-12-05 17:44 #10 av: [fass]

Låter bra det! En sak som jag tänkte på nu när jag testade fatsecret var ju att det är viktigt att reglage och knappar inte är för små och krångliga. Annars tröttnar man snabbt på att sitta och fumla i oändlighet.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.