Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
Vi som har autoimmuna sjukdomar

vänder mig till er som kan !

2013-11-10 14:14 #0 av: mumsa

hej ! om man vill ha något gjort får man göra det själv!..

Jag kan inte , men jag ser att det finns de som är duktigare och mer insatt i ämnet än läkarna .. handlar förstås om ev trötta binjurar / sköldkörteln .

Jag har många olika problem som jag själv har misstänkt kan ha något med detta att göra , men som många andra har jag inte fått någon respons från läkaren ( ville fö inte ens skriva ut mina resultatvärden!) men nu sitter jag iaf ett långt provsvar som jag skulle vilja att ni som har erfarenhet kan hjälpa mig med , eftersom jag är frisk på pappret (ligger inom ref ramarna , så är jag ändå nyfiken på om det går att ev säga något ? kan ju vara att något ligger på gränsen högt/ lågt , vet att det är svårt att komma någonstans nu när jag är "frisk"!? men min nyfikenhet på vad som kan tänkas vara fel är inte bortsopad Funderar
vilka värden ska jag ev kolla på?

Anmäl
2013-11-10 18:52 #1 av: Halvdansken

".... ändå nyfiken på om det går att ev säga något ? kan ju vara att något ligger på gränsen högt/ lågt "

Säg något om vad? Om du inte skriver ut dina provsvar är det ju omöjligt för folk att komma med kommentarer.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Anmäl
2013-11-10 19:49 #2 av: mumsa

ja men det var ju därför jag skrev .(vilka världen ska jag kolla på) tänkte att det var lättare att fråga så istället för att skriva ut alltihopa var nämligen 2 papper med svar !tänkte att det kanske var någon som skulle fråga om något specifikt så skriver jag det , för mig som okunnig säger det inte så mycket 

Anmäl
2013-11-10 23:08 #3 av: Halvdansken

Vad är det för prover da tagit?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.