Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
- Medlemmar - var bor ni?

Gbg Facebook-grupp träff

2013-10-06 19:40 #0 av: Effie

Det finns en grupp på Facebook som heter LCHF Göteborg med omnejd. De funderar på en träff, möjligen nästnästa helg (19-20 okt), på Adams Café i Frölunda. Jag tänkte nämna det här, för varför ska vi ha ett antal olika grupper i Göteborg, med mig som enda gemensamma nämnare Snopen?

Jag kan uppdatera här när något mer bestämts, för dem som är intresserade men inte vill gå med i Facebook.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Anmäl
2013-10-07 21:08 #1 av: Effie

20 okt kl 16.00 Adams café Frölunda Torg. Det finns ett evenamang på Facebook om man vill kolla in gruppen där.

Anmäl
2013-10-14 04:15 #2 av: yvonnel

Det finns ju många fikaställen på Frölunda torg, just Adams har jag inte sett, så följdfrågan blir ju då : på vilken del av torget och vilken våning?

Om jag hinner så kommer jag gärna för att träffa trevliga medmänniskor, jag ska gå på Axelssons och få massage kl. 15.00 så hursomhelst så blir jag lite sen.

Anmäl
2013-10-14 09:16 #3 av: Effie

http://frolundatorg.se/butiker/adams-cafe/

Anmäl
2013-10-23 15:28 #4 av: Effie

Det här datumet har passerats, så tråden behöver inte vara fastnålad längre.

Yvonne och jag satt och snackade en liten stund. Såg inga andra.

Caféet - ja, det fanns tydligen LCHF-fikabröd. Det testade vi inte. LCHF-mat fanns inte. Men grädde (vispad) till kaffet.

Anmäl
2013-11-30 15:56 #5 av: yvonnel

Men det är ju en fullträff att umgås/småprata med Effie, så om ni andra inte orkar komma så får jag mer tid med henne.

God Jul och Gott Nytt År

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.