Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
LCHF - Problem

kostrådgivare - lchf

2013-08-22 19:23 #0 av: MolnBlomman

Finns det någon kostrådgivare man kan gå till inom lchf? Känner att jag behöver lite tips och hjälp. Jag äter för lite och går ner i vikt. Lyckas inte hitta balansen.

Anmäl
2013-08-22 19:27 #1 av: Orakletidelfi

här finns 19000 stycken Blinkar 

Skriv lite mer om dig och vad du äter så kommer du att få hjälp här och nu!

Anmäl
2013-08-22 19:29 #2 av: Mooniq

kom med dina frågor så hjälps vi åt.... Glad

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2013-08-22 19:46 #3 av: kaisakavat

Om du vill gå till ngn IRL så är det bra att veta var du bor/finns geografiskt.. för att kunna tipsa. Glad

Men som de andra skriver - du kan få hjälp här, med mycket. Fråga!

Anmäl
2013-08-22 19:55 #4 av: mtt78

Annika Dahlqvist har en lång lista över LCHF-kostrådgivare på sin blogg: http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/?anchor=alternativa_lchf_kostr%C3%A5dgivare

Inlägget är skrivet 2008, men mycket är säkert aktuellt fortfarande Glad

Anmäl
2013-08-22 19:56 #5 av: Mooniq

den är nyligen uppdaterad för jag fick mejl därifrån i förra veckan så den är rykande aktuell.. 

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2013-08-22 20:09 #6 av: Zepp

Här har du några stycken.. kolla om någon finns i din närhet!

http://www.kostradgivarna.se/

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Anmäl