Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
- Allt om lågkolhydratkost -

Muskel på flaska? Hur man skaffar en 6-pack magrut

2013-08-10 17:34 #0 av: savonit

Bygga muskler snabbt.

Muskel på flaska? Hur man skaffar en 6-pack magrutor på en månad med de här 2 muskeltillskotten som kändisarna använder.

http://svenskahalsonyheters.com/halsa/musklerna-en-flaska/1/index.php

Nu kör vi, hmm Somnar

Anmäl
2013-08-10 17:39 #1 av: Grodan

Kan man ligga i soffan och dricka dessa och få magrutor på en månad eller måste man röra sig? LOL LiparSkämtar

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-08-10 18:02 #2 av: savonit

Vet ej, testa.

Anmäl
2013-08-10 18:05 #3 av: kaisakavat

Är det bara jag som hakar upp mig på formuleringen "dödlig kombination för hysteriskt muskelbygge."?

Dödlig? Hysteriskt muskelbygge?

Med någon sorts positiv anspelning?

Vilken sjuk värld vi lever i...

Anmäl
2013-08-10 18:23 #4 av: savonit

Slutligen drick massor av kallt vatten. Ny forskning från Virginia Polytehnic Institute visar att drickande av mer vatten kan snabba upp viktminskning.

Anmäl
2013-08-10 18:32 #5 av: savonit

Ja den ena produkten sägs inehålla rena hallonketoner + massor av antioxidanter = En fusk variant av ganska strikt Lchf med andra ord.

Och den andra produkten en massa vitaminer, som har med matsmältning att göra + probiotika.

Summa kardemumma strikt Lhf bygger musklar och bränner fett samtidigt, hmm.
Nja dålig reklam, som stör en massa på faebook.

Anmäl
2013-08-10 19:18 #6 av: Pussgurkan

Spännande .... tryckte på "beställ" och ett fönster där jag skulle skriva mitt namn osv dök upp tillsammans med massor av info om varför just detta är så skitbra. Ingenstans stod det något pris osv.

Hum....???? Blir man misstänksam ?? Eller misstänksam ???? Haha.

Har någon testat? Det kanske äntligen har kommit ett undermedel ....

Anmäl
2013-08-10 20:01 #7 av: Juicy

Hur kan någon ens tro på det där?

Anmäl
2013-08-10 21:19 #8 av: Ary

Här är en metod som går på en dag utan några skumma saker. Skämtar

http://www.youtube.com/watch?v=Tmo-bdWiB1c

För den otålige spola till 3 min ungefär. Skrattar

Anmäl
2013-08-10 23:11 #9 av: Pussgurkan

Haha. Så jäkla bra.

Anmäl
2013-08-10 23:18 #10 av: savonit

#8 HAHA

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.