Annons:
Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 1558 ggr
cherra
7/30/13, 4:25 PM

Fler komplikationer med LCHF

Jag har ju tidigare klagat över tomma hyllor i skafferiet som en komplikation till LCHF, idag kom jag på en ny…

Hela familjen har ju ställt om och dottern som är yngst har förstås tappat mest, drygt två klädstorlekar med påföljden att hon donerat sina kläder till mig som "bara" tappat en storlek.

Normalt är jag ju inte så moderiktigt klädd utan föredrar modell "tält", det luftar så skönt kring min stora och svettiga kropp :-).

Idag var det premiär för ett par av dotterns moderiktigt slimmade byxor. De satt som ett andra skinna uppifrån och ner och jag kände mig urläcker, särskilt när "gubben" gav ifrån sig gillande kommentarer.

Förmiddagen gick väl an, det duggregnade och var rätt svalt men sedan vände det och sommarvärmen kom tillbaka. Jag kunde inte komma hem fort nog och hoppa i mina, numera mycket luftiga, byxor :-).

Så, en ytterligare komplikation med LCHF är att också tjocka, medelålders tanter kan börja klä sig enligt modet med allt vad det innebär :-).

Annons:
Zepp
7/30/13, 4:54 PM
#1

Jaa.. det är ingen hejd på biverkningarna, men lystna blickar från maken är väl något man får stå ut med när kläderna är gratis! 😃

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Mooniq
7/30/13, 4:57 PM
#2

.. visst e det jobbigt.. 😃 rätt som det e så blir det du o dottern som "gör" stan och gubben som ojar sig över tom plånbok.. eller vem vet -han kanske går med så gör ni stan allesammans.. nya tider - nya nöjen! ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: