Annons:
Etikettoff-topic-ot
Läst 4010 ggr
yvonnel
2013-06-03 20:52

Stevia är fri

401 / Rättigheter saknas

AccessDeniedError

Du har inte de rättigheter som krävs för att se sidan.

-------------------------------------------------------

Hur kan detta komma sig?

Annons:
Medlem
2013-06-03 21:51
#1

Finns ingen länk eller bild.

joly
2013-06-03 22:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Detta är vad jag ser.

I'm your destination, I'm the reason why

joly

[Petronella Pip]
2013-06-03 22:57
#3

Vad menar du yvonnel?

JMW
2013-06-04 00:01
#4

???

Trippelmormor
2013-06-04 06:08
#5

Access denied??

[Petronella Pip]
2013-06-04 07:43
#6

Hoppas det inte är till Stevian som acsessen är förbjuden 😃  SÅg att Proviva kommit med tre varianter med lite stevia men utan tillsatt socker, vilket innebär att det blir ca hälften med kolisar, jag tar ibland en LITEN (högst en tredjedels dl) hutt för jag tycker det funkar bra om maggen krånglar lite grann. Men nu kan jag ju antingen spara hälften med kolisarna  eller (troligare 😛) ta liiite mer, för det är gott också! 

http://www.proviva.se/nyhet-proviva50-med-50-mindre-socker/

(tyvärr är det liiite spannmål i så klarar man inte det är det ju snarare dåligt för magen… havre och råg, men i en pyttedos blir det mikroskopiska mängder; jag tycks klara det )

Ja det blev lite pausunderhållning tills vi får veta vad detta är för info!

Annons:
dufva
2013-06-04 09:34
#7

"Stevia är fri"

Jag har i allafall "befriat" 10 steviaplantor som nu står under mitt beskydd hemma i växthuset 😉

yvonnel
2013-06-07 16:37
#8

Jag kanske inte skulle förvänta mig någon text men när jag tryckte på rubriken så kom detta upp att jag inte hade tillgång. Nu gillar jag inte sötmedel så för min del kan det vara detsamma.

[Petronella Pip]
2013-06-07 23:27
#9

Vart skulle sidan gå då? Vad ville du säga? Fråga varför du inte hade rättighet att se det eller vaddå?

yvonnel
2013-06-10 04:44
#10

Ja, självklart, varför skulle jag inte tillgång till just den sidan? Så himla märkvärdigt kan det väl inte vara, eller? En sak om det inte fanns någon text, eller om den som öppnade tråden hade gjort något fel. Eller om det var något fel på systemet bakom på något sätt.

Tyckte att det var lite konstigt med bara en rubrik och ingen text eller just detta, att just jag av okänd anledning inte hade tillgång. Innehåller den texten som eventuellt kan läsas av andra något av stort intresse som just jag skulle hållas ifrån att ha läsåtkomlighet till, I så fall kan man ju undra varför. Jag har rent steviapulver hemma by the way, någon som vill köpa övertag, jag gillar den inte och den behöver inte stå I mitt skåp längre.

Hör av er om ni är intressersde av stevia.

[Petronella Pip]
2013-06-10 06:39
#11

Du kunde ju t.ex. skrivit något om vad det var för sida t.ex så inte alla fick undra vad du menade…  det var inte sååå självklart 😘

Kan ju ha varit ett tillfälligt fel på sidan, sådana meddelanden kan poppa upp här också medan det går att öppna tråden utan problem en annan gång, var det härinne på kif eller var var det?

nyborjare08
2013-06-10 08:10
#12

#10 Förlåt en kanske dum fråga men jag förstår fortfarande inte 🙂 Vad menar du med att "Stevia är fri"? Och vad är det du undrar över i din fråga i trådstarten?

 

 

joly
2013-06-10 10:00
#13

Jag förstår inte heller… ☺️

I'm your destination, I'm the reason why

joly

Annons:
Internettan
2013-06-11 05:27
#14

yvonnel:

Vilken sida är det vi talar om? Det blir svårt att förstå inlägget när man inte vet det. Du skriver att du "kanske inte skulle förvänta dig någon text" vilket blir ännu konstigare. Om man klickar på en rubrik så brukar man ju förvänta sig en text som hör till? Det låter inte som att du talar om KiF. Är det SÄPOs sida eller…? :)

#12, 13:

Vad hemskt det är när först alla är frågande och så plötsligt så fattar alla - utom jag (eller vi, som tur är). Fast när jag tittar efter så är det faktiskt bara Petronella Pip som har fattat så vi är fler som inte fattar. Puh! Då är vi nog inte så dumma ändå… :)

"Every point of view is a view from a point."

[Petronella Pip]
2013-06-11 07:16
#15

Jag kan ju inte direkt påstå att jag fattat heller, därav alla mina frågor, men man får ju inte något ordentligt svar ändå 😛 (fyra gånger har jag undrat utan att få svar)

Ja jag fattade liiite av det hela kanske (eftersom yvonnel svarade "Ja självklart", men jag fattar inte riktigt vilken fråga hon svarade det på 😃) men undrar som ni var någonstans den där sidan skulle vara och vad det gällde!

Om man anser att något är tillräckligt viktigt för att starta en tråd i ämnet borde man ju inte bara nonchalera det sen… vilket gör det änu mer obegripligt!!

Internettan
2013-06-12 04:07
#16

#15:

😃 Mycket mystiskt.

Och rubriken "Stevia är fri" - var det den första trådens rubrik, den som yvonnel inte kunde läsa i? För om ämnet i den här tråden handlar om att inte få tillträde till en tråd, så borde ju rubriken handla om det också. Den grejen blev också lite förvirrande. 🤔

Nu får du inte hålla oss på sträckbänken längre, yvonnel! Nu måste du förklara så vi slipper grunna på detta dag och natt.. 🙂

"Every point of view is a view from a point."

Upp till toppen
Annons: