Annons:
Etikettmat-recept-att-laga-hemma
Läst 1890 ggr
Torreador
5/21/13, 3:30 PM

Massa bra tips

Hej på er.

Min dotter (som lagar maten här hemma) körde in oss på LCHF för drygt en månad sedan och jag älskar det!!! Jag mår så mycket bättre helt enkelt. Jag har inget behov av att gå ner i vikt egentligen men visst vore ett par kilo ner helt okej. Min dotter vill däremot gå ner lite men det är 6-7 kilo vi pratar om.

Min man hänkar bara på för att han inte har något val…. haha.

Men jag ville bara tipsa om att jag varje dag lägger ut ett nytt recept här: http://bondmoran.nu/?cat=39

Där skriver jag vad vi tyckte om rätten, lite tips och lite av mina  "oerhört kloka" kommentarer. 

Har ni något fantastiskt gott recept att tipsa om så länka gärna :-)

Kram på er

/Bondmoran

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Annons:
odjuren
5/21/13, 3:32 PM
#1

De låter intressant!! Önskar din dotter lycka till och hoppas att ni alla i familjen kommer må bra på detta!! Jag har själv kört i 6 veckor och mår fantastiskt bra! :D

//Odjuren

www.odjuren.com

Torreador
5/21/13, 3:49 PM
#2

Än så länge är jag "helfrälst" även om jag inte är lika strikt som min dotter. Jag kan ta mig ett knäckebröd och en läsk emellanåt osv. Min man käkar fortfarande mackor till frukost men han har ju dragit ner på kolhydraterna rejält. 

Det måste ju göra nytta även om man inte är helt strikt. Man drar ju ner på sockret i vilket fall som helst :-)

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

odjuren
5/21/13, 4:09 PM
#3

Ja precis! jag har själv kört ganska strikt de senaste veckorna och de har resulterat i -3kg på en vecka :D Men som min gubbe säger, fuska lite någon gång ibland gör inte så mycke, så i sommar kan de slinka ner en o annan mjukglass när jag o vovven går o möter gubben på jobbet :P 

OCh choklad, denna marodör! jag älskar choklad och lakrits! så vad gör jag? jo jag gör Chokladmousse med lakritspulver MUMMA!!!!

//Odjuren

www.odjuren.com

[Baiyoke]
5/21/13, 4:44 PM
#4
Upp till toppen
Annons: