Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 2029 ggr
Inda93
5/17/13, 7:53 PM

Min sista viktminskningsresa!

Okej, nu ska jag gå ner de sista 6,2 kilona med LCHF och PF! (förhoppningsvis) Nuvarande vikt: 61,2 kg Målvikt: 55 kg Längd: 167 cm Ålder: 20 år * Ätfönster 8-16 * Träning: löpning, styrketräning och promenader Jag blev väldigt motiverad efter att ha läst "Matrevolutionen" och hoppas att det här går vägen! Har redan ätit LCHF några dagar nu och förutom huvudvärk första dagen så mår jag bra. Utöver viktminskning så vill jag gärna bli av med sötsug och hetsätningsproblem som jag lidit av länge!

Annons:
Zepp
5/17/13, 8:29 PM
#1

Jaa.. eller så satsar du på skitsnygga 62,5 Kg!

Glöm inte att vågen är en notorisk lögnare!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Lilltilda
5/17/13, 9:37 PM
#2

#0 Jag säger som Zepp! Väldigt talande bilder i det kollaget!

Jag förstår inte varför du vill gå ner till just 55 kg. Du är ju redan normalviktig och lchf är ingen bantningsmetod i vanlig mening.
Satsa på att genom bra mat och bra träning forma kroppen istället

~God loves you, and I´m trying! ~

jessirene
5/18/13, 9:57 AM
#3

Ta det lugnt!

Läs om Periodisk fasta här http://www.jonasbergqvist.se/sidor/periodisk-fasta/

Det ska inte användas för bantning och absolut inte om du haft ätstörningar (vilket hetsätning är).

Om man har viktminskning som mål och din kropp inte ens vant sej vid lchf ännu så kan jag bara säga, ta det lugnt. En sak i taget. Vänj dej vid lchf, kolla in vad det gör med din kropp. Det kan säkert ta några månader. Få koll på sötsuget.

Siggebus
5/18/13, 10:25 AM
#4

Hi hi…vad ska ni då säga till mig? 😉

Jag har idag exakt 7 hekto kvar till MITT mål 😃
De hektona gör egentligen varken från eller till varken på utseende, hälsa eller något - spelar egentligen ingen som helst roll.
Men jag har bestämt att jag ska ner till målet eftersom jag för en gångs skull i mitt långa övervikts-liv vill slutföra det jag "1000-tals" gånger tidigare avbrutit gång på gång.

Upp till toppen
Annons: