Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
Länkar - Radio/TV

Författarintervju med Ann Fernholm

2013-05-09 12:57 #0 av: Seglarina

som skrivit boken "Ett sötare blod"

Jag har inte läst boken ...än. Denna intervju är fantastiskt bra helt enkelt. Lyssna, se och njut!

Anmäl
2013-05-09 12:58 #1 av: Seglarina

Jag fattar inte hur man får in länkar utan att lägga dom dirrekt i inlägget, men nu gör jag det:

http://urplay.se/Produkter/175837-En-bok-en-forfattare-Ett-sotare-blod

Anmäl
2013-05-09 13:44 #2 av: [Marja-Liisa]

Både boken och intervjun bra. Eftersom Ann Fernholm själv är journalist så hon har blivit tagen på allvar utan att man varje gång när hon syns i media tagit med ngn gammal stöt från etablissemanget för att motbevisa henne. Henens bok har kommit ut på finska nyligen, hoppas att den får lika bra mottagande som Kostdoktorns Matrevolution. Boken har i alla fall uppmärksammats på den största finska LowCarb forum som har nu ca 40 000 medlemmar.

Anmäl
2013-05-09 13:57 #3 av: kaisakavat

Tycker också det är en bra intervju. Tack för länk.

Anmäl
2013-05-09 14:38 #4 av: MillisB

Väldigt bra intervju. Hon kan verkligen svara för sig, även om intervjuaren inte är den allra bästa i mitt tycke...

/Millis Ballong
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.