Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
Boktips

Säljes: Baka med LCHF & Baka matbröd med LCHF

2013-04-26 19:12 #0 av: [Halmstadbo]1

Jag säljer två nya LCHF-bakböcker. Emballage öppnat för säkerställa vara och ev. transportskador.

Annonsen har varit ute tidigare men nu har jag även fixat bild.

Nypriset ligger på 324 kr. Jag vill ha 265 kr inkl. frakt eller 200 kr vid avhämtning. Vid avhämtning finns det möjlighet att bara köpa en av böckerna för 100 kr.

Tänkte kolla med KiF-medlemmar en sista gång innan jag lägger upp böckerna på Tradera.

Det går bra att betala med Payson alternativ förskottsbetala till min bank.

Anmäl
2013-04-28 17:37 #1 av: [Halmstadbo]1

Upptäckte att jag måste ha skrivare för frakta med Tradera. Sänker därför priset till 90 kr/bok för de som inte har möjlighet att avhämta.

1 bok inkl. frakt = 145 kr
2 böcker inkl. frakt = 245 kr (122,5 kr/bok)

Anmäl
2013-04-28 18:18 #2 av: Veda

Varför måste du ha skrivare för att använda Tradera?

Anmäl
2013-04-28 19:40 #3 av: JMW

Skrivare krävs om man skickar med Schenker eller DHL. För att skriva ut fraktsedlarna.

Anmäl
2013-04-28 19:42 #4 av: [Halmstadbo]1

#3 Exakt.

Anmäl
2013-04-30 17:02 #5 av: Veda

Då förstår jag. Brukar själv skicka med posten och det skulle fungera utan skrivare.

Anmäl
2013-05-03 20:57 #6 av: [Halmstadbo]1

#5 Posten är dyr i jämförelse med Schenker.

Anmäl
2013-05-06 08:19 #7 av: Veda

Det ska vara praktiskt också. Har ingen aning om hur man skickar med Schenker och var det finns. 

Anmäl
2013-05-06 08:41 #8 av: [Petronella Pip]

jo Veda men  det är svårt att bli av med dessa böcker trots lägsta frakten, men kanske du är beredd att köpa dem till postens frakt? DÅ lir TS glad, jag vet hur länge hon försökt! (Andra tråden i ärendet!)

Anmäl
2013-05-06 14:02 #9 av: Veda

Jag har faktiskt funderat på det. Böckerna är alltså kvar? Får fundera lite till kanske då.

Anmäl
2013-05-06 23:27 #10 av: [Halmstadbo]1

#7 Det är praktiskt. Jag har skickat med Schenker tidigare och postombudet ligger precis bredvid mig.

#8 Frakten gör mycket ja, därför ser jag helst lokala köpare.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.