Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
- Medlemmar -

Positiva tråden

2013-04-02 16:54 #0 av: [Ebidda98]

Hej!

I positiva tråden skriver vi om framsteg man gjort :) Minsta lilla sak räknas! Skriv era mål eller kanske om något duktigt ni gjort idag, som att träna eller att ni hoppade över den där lilla godisbiten? 

Skrattar

Anmäl
2013-04-02 17:04 #1 av: Mooniq

järnkoll på sockermonstret Skrattar

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2013-04-02 17:33 #2 av: Siggebus

Järnkoll här också + att jag endast har 1 kg kvar till mitt slutmål!

Anmäl
2013-04-02 17:34 #3 av: Mooniq

#2 Härligt att höra!! blir mc-byxor på till sommaren då gissar jag.. dem diskuterade vi i en annan tråd.. mina går på men helt ok om jag krymper lite till.. men jag är ju på gång i alla fall.. sakta men säkert Skrattar

Anmäl
2013-04-02 17:40 #4 av: [Ebidda98]

Kul att höra båda två! Snyggt jobbat Skrattar

Anmäl
2013-04-02 17:51 #5 av: Lusthan

Hoppade över fikat idag på jobbet och verkar vara på banan ordentligt nu efter påsken.

Anmäl
2013-04-02 17:52 #6 av: Siggebus

Njaaaeee, det måste varit någon annan du diskuterat mc-byxor med. Visserligen har jag en gammal engelsk MC från 1952 men den är inte igång och själv har jag inget Mc-kort :)
Men däremot ska jag klättra upp på min pålle igen på fredag. Det är 25 kilo sedan jag gjorde det sist och då lät han så här när jag satte mig typ: "Oooouuuhhhh!!" ha ha Skrattar
Får väl se hur det går.

Anmäl
2013-04-02 17:53 #7 av: [Ebidda98]

#5 Bra! Skämtar

Anmäl
2013-04-02 17:56 #8 av: Mooniq

#6 ok nån annan med häst på bilden som jag bubblat med då ju Gladskit samma  - klappa om pållen - jag e klart avundsjuk. sålde sista hästen när jag var 23.. .. och det var 23 år sen. hugaligen..Förskräckt

Anmäl
2013-04-06 13:37 #9 av: Siggebus

Här kommer bilden på en mycket positiv grej - jag vågade sitta upp igen efter många års frånvaro förutom ett försök för 25 kilo sedan då jag gav upp igen.
Vägde då 85 och kände mig mycket obekväm.
Nu 63 kilo och hästen blev nog lyckligare den här gången ha ha ...och JAG med!

Anmäl
2013-04-06 13:42 #10 av: Mooniq

Härlig bild! jag e klart avis!! Skrattar

Anmäl
2013-04-06 14:48 #11 av: [Petronella Pip]

Nu vet jag inte mycket om hästar men 85 kilo är väl en baggis för en häst? (inte ponny då)

Anmäl
2013-04-06 15:02 #12 av: Annso_

85 kg för ett kallblod är inga problem bara hästen inte är helt totalt omusklad anser jag, men finns alltid olika åsikter..Dom flesta turridningar har 90 kg som gräns på både kallblod och islandshästar och då kan ju turerna vara 4 h långa

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.