Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
Boktips

Säljes: Baka med LCHF & Baka matbröd med LCHF

2013-04-01 12:50 #0 av: [Halmstadbo]

Jag säljer två nya LCHF-bakböcker. Emballage öppnat för säkerställa vara och ev. transportskador.

Baka med LCHF av Mariann Andersson
Nypris: 159 kr

Baka matbröd med LCHF av Mariann Andersson
Nypris: 165 kr

Nypris för båda: 324 kr

Mitt pris för båda: 220 kr
Styckpris: 110 kr

Frakt: 65 kr för båda (ej prisvärt att skicka en bok)

Lagt ut annonsen tidigare men fick lite problem. Böckerna finns kvar så länge inget annat anges.

Anmäl
2013-04-01 21:31 #1 av: [Halmstadbo]

OBS! Inget aprilskämt. Skämtar

Anmäl
2013-04-01 22:15 #2 av: [Petronella Pip]

Om du vill bli av med dem och ingen vill köpa båda måste du kanske sänka styckpriset för det kostar mindre att köpa  åtminstone matbrödsboken från Ad Libris. (165 inkl frakt)

Underligt nog tar de hela 177 för den andra! Så den blir ju två kronor billigare att köpa från dig.

Anmäl
2013-04-02 18:28 #3 av: [Halmstadbo]

Jag vill helst inte skicka, men om någon vill köpa båda böckerna går det bra eftersom priset blir fortsatt lågt. Jag har alltså inte för avsikt att skicka endast en bok eftersom det blir samma som nypris (110 kr + 55 kr = 165 kr). För de som bor i Halmstad går det dock bra att endast köpa en bok för 110 kr.

Så tänkte om det finns någon Halmstadbo på KiF som vill ha en bok eller båda böckerna alternativ någon längre bort som vill ha båda böckerna.

Anmäl
2013-04-04 20:45 #4 av: [Halmstadbo]

Sänker styckpriset med 10 kr. För de som vill köpa en bok med frakt blir priset för en bok 155 kr. Priset för båda böckerna med frakt blir 265 kr. Båda böckerna är alltså helt nya, legat i emballage från dag 1.

Anmäl
2013-04-06 15:37 #5 av: [Halmstadbo]

Det går lite trögt, hade hoppats på fler Halmstadbor på KiF.

Kan även tänka mig byte (hur det nu ska gå till om ni inte bor i Halmstad?).

Jag kan vara intresserad av presentkort/värdekort som ni inte har för avsikt att använda av någon anledning. Intresserad av det mesta förutom kläder och restaurangkedjor.

Kan tänka mig presentkort eller företagsbiljetter till SF bio som ni har fått/vunnit.

Presentkort värde 200 kr = 1 bok fraktfritt eller 2 böcker + frakt
Presentkort värde 300 kr eller mer = 2 böcker fraktfritt
1 företagsbiljett = 1 bok + frakt
2 företagsbiljetter = 1 bok fraktfritt eller 2 böcker + frakt
3 företagsbiljetter eller fler = 2 böcker fraktfritt

Presentkort har giltighetstid på 2 år och företagsbiljetter på 1 år. Presentkort bör ha minst 1 års giltighet kvar och företagsbiljetter bör vara nya dvs. så gott som 1 år kvar.

Ikea, vitvarukedjor osv. är också av intresse eller presentkort på hundbutiken Dogz. Osäker på giltighetstider. Kom med förslag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.