Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen - Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Off topic - (OT) - Om sajten - Frågelåda - MinMat Hälsa Hälsovinster LCHF för nybörjare Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag?

Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på osträtter och fett Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Övrigt
Mat - På stan, hur gör jag?

Alla Hjärtans Dag och LCHF?

2013-02-15 10:19 #0 av: crikarlshamn

Hur klarade ni er? 

Med mycket sàng och dans gick det nàgorlunda för mig..

Jakobsmusslor i gräddsàs med räkor och sparris - helt rätt!

Kalvfilé med tryffel risotto - föll handlöst för risotton och köttet var mört som smör och ljust rosa innutill...

Efterrätt, pannacotta med jordgubb - provsmakade jag och gav bort. Mjölk.. men mycket god!

Anmäl
2013-02-15 11:03 #1 av: Gia91an

Jag klarade mig jättebra... Har inte direkt någon hunger just nu pga förkylning. Men blev jättesugen på avokado, räkor och majonäsröra. Så det åt jag. Sambon fick sig en Pizza= jätteglad sambo.

Fick dock en 70 % ig chokladkaka av sambon som jag åt lite för mkt av, men det var det första goda jag ätit på snart en vecka... och det var ändå 70% sååå... Ja :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.