Annons:
Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 5169 ggr
savonit
2012-05-22 03:08

LCHF resa?

Finns det typ LCHF resor av något slag
Eller något liknande Paleo eller så?

Jag och sammbon funderar på att resa en sväng om ca ett år med våran då nästan 2 åriga son, vet inte vart vet inte när, men sol och bad är ganska givet, finns möjlighet till träning på något sätt ännu bättre då hade det varit väldigt skönt om vi även kunde få äta som vi är vana vid.
Då det annars skulle kunna bli en aning jobbigt då man mage säger stopp redan dag ett vid avhopp.

Tänker oss ca två veckors semester och väldigt LCHF vänligt.

Tips på res mål.

Annons:
nyborjare08
2012-05-22 07:37
#1

Nu är jag ingen expert men de flesta all inclusive-ställen, oavsett resmål, har väl buffeer? Och såna brukar väl funka ganska bra för "oss"? :-) Enklast är väl att kolla upp ett sådant ställe och fråga hotellet eller resebyrån om maten.

 

 

lizaohman
2012-05-22 08:09
#2

Hej, jag skrev i en annan tråd om en tjej som har ordnat en LCHF-vistelse på Rhodos 2-9 sep, självklart kan man stanna längre. Självaste Annika Dahlqvist kommer att vara där. Ungefär halvpension med några utflykter och restaurangbesök  och inkvartering i lägenhet (strandnära). Prisvärt. Ann-Sofi, som tjejen heter, tror jag äger hotellet med lägenheter så du får säkert ett bra pris på andra veckan.

Nu var det just inte till hösten du ville resa, men ville tipsa ändå. Dessutom så ordnar Ann-Sofi säkert fler fina resor framöver. Gå in på Annikas hemsida så hittar du annonsen.

ANSY
2014-01-17 12:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vill man åka med på en LCHF-vecka med egen läkare och expert på ämnet, Annika Dahlqvist, så ordnas det resor till Rhodos 18-25/5 och 7-14/9 2014.

LCHF-mat och föreläsningar, utflykter, egen buss och guide, tavernor och restauranger med utvald LCHF-mat.

Mer info hittar man till vänster på Annikas blogg annikadahlqvist.com

Upp till toppen
Annons: