Annons:
Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 6271 ggr
Wiff
2011-08-30 11:40

Våran Ica är bäst!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ska ni få se på en ICA-affär som är toppen. Nämligen ICA kvantum i Landvetter. Kan tyvärr inte kopiera bilden från Facebook. Så jag får helt enkelt ta ett foto av min datorskärm. Syns kanske inte så tydligt men lite iaf.

Annars kan ni som har FB gå in på dera sida. ICA Kvantum i Landvetter och se på bild uppladdad den 25 aug.

Annons:
kaisakavat
2011-08-30 11:51
#1

Lite svårt att se.. men jag tror bestämt det verkar vara en LCHF-hylla.

Eller??

Köper själv inte så många av just de där produkterna, men håller med dig om att den affärn GILLAS!!! Glad

Wiff
2011-08-30 12:18
#2

Klart det är en LCHF hylla/hyllor. Om man inte köper dessa produkter kan det ju vara svårt att se. Men vi som känner igen produkterna ser det.

JMW
2011-08-30 12:24
#3

Vad kul!

På torsdag öppnar ICA Maxi här i stan. Kvantum har slagit igen. Jag hoppas verkligen att de satsat lite på LCHF nu vilket inte varit fallet i Kvantum.

Phille03
2011-08-30 12:37
#4

Jag tittar efter LCHF bröd varje gång jag är i Jönköping. Har kollat utbudet i stort sett ALLA affärer, men hittar inget. Tänkte fakrtiskt fråga om de inte kunde ta hem, men han stod o pratade med ngn o då ville jag inte tränga mig på. Eller ligger LCHF bröd på ngt annat ställe? Har även kollat bland det glutenfria.

Jag får väl fortsätta att baka mitt egna bröd. Nu äter jag inte jättemkt bröd, jag som tidigare älskade baguetter.

Det är säkert gott nu med, men jag avstår, för jag vet hur jag o magen mår dagen efter.

Zepp
2011-09-04 18:16
#5

Äntligen hittade jag hyllan.. har köpt sukrin tidigare.. inte för att jag användt något själv.. men min mor.. som älskar socker o sött!

Iallafall, de har altså cocosfett, 49 Sek för 400 gram antingen med smak eller utan.. ser ut som Biofoods i plastbytta.

Samt.. för alla LCHFare med bakabstinens.. cocosmjöl, mandelmjöl, hasselnötsmjöl.

Dessutom diverse lowcarbbröd, verkar vara Carbzones, samt några parmesansnacks, samt något som såg ut som några frökex.

Och choklad, mjölkchoklad och 70% med några ynka gram kolisar, sötningsmedel maltitol.. smakade så där.. dvs sötman var okej men chokladsmaken var lite mjäkig.. fördrar Lindts 90% den är ganska välbalanserd.

Passa på o fynda.. iallafall så jag kan fortsätta köpa cocosfett i minnärmaste butik.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

jejjja
2011-09-04 18:45
#6

Finns ingen affär här i närheten som säljer något i lchf väg Gråter

Annons:
[MargaretaA]
2011-09-10 21:38
#7

#0

Kul att se. LCHF sprider sig. Nu går det inte längre att "stoppa tillbaka anden i flaskan" när den väl har sluppit lös :-)

shamani
2011-09-11 00:38
#8

Ni som hittar era lchf-hyllor kan ni inte skriva VAR dom är och i vilken butik så är det lättare för oss andra som inte hittat någon lchf-hylla som TS gjorde. Glad

Sindri
2011-09-11 01:53
#9

Har alla Ica Maxi en sån hylla?

yvonnel
2011-09-11 02:41
#10

På ICA.Kvantum i Hovås/Brottkärr finns det numera Sukrin, båda sorterna, alltså även det finmalda. Några andra LCHF-special har jag inte sett.

Upp till toppen
Annons: