Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
- Medlemmar - var bor ni?

08-grillning i Tanto 19 juni 2011!

2011-06-15 13:11 #0 av: Aniara4

I den andra tråden har vi kommit fram till att grillning i Tanto nu på söndag skulle vara ett bra alternativ för minst 2 personer (och inga andra förslag har framförts). Vem vill hänga på?

Jag föreslår klockan 14.

Anmäl
2011-06-15 15:53 #1 av: Aniara4

PUTT!

Anmäl
2011-06-15 16:41 #2 av: kaisakavat

Nämen, kom igen nu Stockholmare (och någorlunda närboende)!!!

Ska man behöva flytta dit för att det ska bli lite klös? Flört

Anmäl
2011-06-15 16:46 #3 av: Novisan

Prognosen är regn o 13 grader  Obestämd

http://www.vackertvader.se/stockholm/10d

Anmäl
2011-06-15 17:55 #4 av: raphanus

#4 - Kanon, Novisan, då får vi ju gratis dricka! Det är bara att hålla glasen i vertikalt läge!

Anmäl
2011-06-15 18:48 #5 av: Beate

Jag jobbar lördag o söndag men annars hade jag gärna träffats!

Anmäl
2011-06-15 19:07 #6 av: yvonnel

Önskar att det inte var fullt så långt dit som 50 mil.

Hoppas vädret håller och att ni får det skoj.

Anmäl
2011-06-15 19:31 #7 av: FatboySlim

Om jag inte åker på att jobba helg så kikar jag nog förbi. Och som sagt, dags att bumpa denna tråd! :)

Mvh

Freddie

********** Bloggar på http://sverigesfetaste.wordpress.org ******** 

Anmäl
2011-06-15 21:37 #8 av: Aniara4

Jag ser 16 grader och halvklart på DN.

Går till SMHI och dubbelkollar!

-

Vad fasen, SMHI säger 11 grader och regn! Om det stämmer röstar jag för att vi skjuter upp det. Obestämd Ska vi säga att vi tittar in här framåt lördag eftermiddag/kväll och bestämmer utifrån vad prognosen säger då?

Anmäl
2011-06-15 21:53 #9 av: Novisan

ok :)

Anmäl
2011-06-16 01:01 #10 av: FatboySlim

Vädret kan man aldrig lita på :)

Förstår inte riktigt varför det är så dålig uppslutning. Kanske bör man skrika till en eller två veckor i förväg? Hade iaf varit kul att veta "ungefär" hur många som kommer.

Så..... Handuppräckning?

Anmäl
2011-06-17 10:56 #11 av: Miyu

Kommer antagligen regna så nope :)

Anmäl
2011-06-17 16:27 #12 av: magma

Måste ha missat något, hade för mig Stockholm var ganska välbefolkat... Flört

Anmäl
2011-06-17 18:05 #13 av: FatboySlim

Miyu: Vad hände med positivt tänkande? :)
Magma: Det gör det, men jag tror att denna tråd var lite väl sent skapad.

OT: Ska någon starta en ny tråd och kanske ta detta om låt säga två-tre veckor kanske? Samma plats?

//Freddie

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.