Det är jätte kul att ni komenterar mina innlägg jag tycker det är super skoj jag får lite ågren efterom jag inte alltid komentera dom trådarna ni skriver eller överallt där jag läser
det är så mycket som skrivs här o jag har inte alltid möjlighet eller ork att hänga på överallt.
Det är så skönt att kunna snabbt fixa mat nu tim min hungriga familj o det går alltid hem med cf eller grädde till ungarna o det är kul att maken äter det han får o är nöjd med att ha slopat pasta o riset (det har tagir slut o jag har helt slopat hyllan där den står så mina barn har krävt ris *ler inget som hänt innan ) det är lite svårt med vad ungarna ska äta för tyvärr är dom misstänksamma till geggor. jag får helgardera mig o dom får samma som tidigare o ingen klagar på det *s
Detta med vikten jag har stoppat på 104 det går inte ner just nu. jag har en teorier, att mörkret o kylan gör att jag inte under några omständigheter vill göra med än absolut nödvändigt o detta sätter sina spår.
Att maken se'n går ner utan att anstränga sig är så orättvist o detta blir jag klart lack på men män är ju lätta att reta sig på *hahhaha jag är jätte glad för hans skull det är bra att han köpte Lchf o äter så jag tror han kommer må så mycket bättre av det i längden för på kort sikt är det bara bra !
Det är nyår o vi kommer äta gott o jag spånar på en efterätt som ungarna oxå ska äta ... vi får se vad jag får till.
Dagarna har jag rört ihop goda geggor som jag blivit förvånad över
lite vitkål lite gulök, färs, persilja, philadelfia eller en kopia till detta hade jag kokt broccoli. Snabb o klart god lunch
gjorde en gratäng/låda med färs, champinjoner, rödlök, rödkål, salt o pytte lite tomatpure denna åkte u ungnen med ost på under o mellan med en grädde som var kryddar med lite örtkryddor o lite starkare grejer (jag använder Glorias heta) det blev kanon gott !
Det är bara att steka lite o blanda o variera vitkålen är ju standard jag har börjat köpa den kravmärkta samma smak men klart mer spröd eller är det bara säsongen ??
nu ska jag plåga mig jag lovade barnen pannkakor jag ska ställa mig o steka nu o efter det får jag ducha *ler är mätt från frukosten än så det blir nått annat till mig se'n efter deras frosseri !
ha det jätte bra Jag önskar er alla ETT GOTT NYTT ÅR !!!