Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 5842 ggr
nasseochmalo
11/27/16, 3:18 PM

Hej! om man hargått ner 23 kg måste det väl synasa

Hej! om man hargått ner 23 kg måste det väl synasa? Eller?

Min granne väger nog ca 140 kg och påstår att hon gått ner 23 kg, men det syns inte , är det ännu en lögn? Hon är tyvärr så full av lögner om allt annat-

Varför Ljuger människor, VARFÖR.

Annons:
Calcifer
11/27/16, 3:22 PM
#1

Det behöver det inte göra, beror lite på var man går ner den. När jag var som störst syntes det inte att jag hade gått ner både 10 och 20 kg, fast jag naturligtvis hade det. En del tappar ju t:ex vikt i ansiktet på en gång och då brukar det synas ganska fort. Medan andra tappar det kring mage eller rumpa/lår.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Maria
11/27/16, 3:42 PM
#2

Kan du inte vara glad för din grannes skull istället för att anta att hon ljuger.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Aleya
11/27/16, 4:30 PM
#3

Varför antar du att personen ljuger? Var istället glad för henne.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Ms_Raptorskull
11/27/16, 4:45 PM
#4

Varför antar människor att andra ljuger, VARFÖR. 

Nej men seriöst, har du inget bättre för dig än att sitta och klanka ner på människor i din omgivning på ett internetforum där de inte kan försvara sig?

magma
11/28/16, 9:16 AM
#5

Om hon vägde 163 kg och gått ned till 140 kg så är det inte alls säkert att det syns särskilt tydligt… Hade hon däremot vägt 83 kg och gått ned till 60 kg så hade det varit mycket mer uppenbart. 

Så var inte så säker på att din granne ljuger, utan ge henne positiv feedback istället så kanske det gör det lättare för henne att gå ner ytterligare några kilon?

Upp till toppen
Annons: