Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
Länkar - tidningar/hemsidor

Tappade bort länken men här är en update om Trump

2016-08-18 14:00 #0 av: gun92884

http://www.nbcnews.com/politics/2016-election/after-campaign-shake-it-s-trump-versus-world-n633046?cid=eml_nmn_20160818

Anmäl
2016-08-18 16:04 #1 av: NyLCHF63

Pratar han om LCHF?

Anmäl
2016-08-18 16:21 #2 av: gun92884

#1 - Nej, det gör artikeln inte, åtminstone inte här :0) Mig veterligen så har det inte varit förbjudet att prata om andra saker på KiF under de många år som jag varit medlem. - Som min titel säger, jag tappade bort länken. Hoppades att de som var intresserade av det som händer här, och som höll tråden gående skulle se detta. 

Anmäl
2016-08-18 21:00 #3 av: aktagrottman

Jag hoppas för alla människor, djur och barn i hela världen att han inte blir vald och jag är rätt säker på att han är ute ur matchen.

Man brukar säga att politiker inte kan påverka eller göra så mycket och att alla alternativ är lika bra eller dåliga. Men Trump är nog den man som om han vinner kommer sänka hela klotet.

Men över 100 % säkerhet kommer ett världskrig startas av denna man. Han är spritt språngande galen och har tappat fotfärte från marken allaredan.....

Anmäl
2016-08-18 23:12 #4 av: LenaK63

Jag följer bara sporadiskt  den amerikanska politiken. Mest via alternativmedia i Sverige. Har tappat CNN  i min parabol av ngn anledning. Men för mig låter Clinton som mer krigisk än Trump. 

Anmäl
2016-08-19 01:01 #5 av: hemul

De är alla krigiska. Det gäller att hålla hjulen snurrande.

Anmäl
2016-08-20 01:18 #6 av: NyLCHF63

Trump kunde mycket väl ha uttalat sig om LCHF han har ju åsikter om det mesta Skämtar

Anmäl