Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm

Forskolin - har nån testat? Funkar det?

2016-05-15 13:48 #0 av: Nanna70

Hej,
Jag har tänkt testa något bantningspiller som heter Forskolin samtidigt som jag slutar med socker.
Har någon här hört talas om det och/eller testat det själv. Hur gick det, funkade/funkade inte? Biverkningar?

Anmäl
2016-05-15 14:16 #1 av: Sindri

Här är nog inte rätt forum att  fråga om sånt. Att undvika kolhydrater är att gå ner i vikt utan att banta.

Många som är här har provat en massa bantningsmetoder utan att lyckas. För det finns inte ett enda piller som funkar. Skulle så vara skulle det vara en världssensation och ingen skulle behöva fråga någonstans.

Det kanske räcker för dig att dra ner på socker och andra kolhydrater. Ta en sak i taget. Läs gärna på det här forumet och lär dig om hur kroppen funkar och vad som får oss att gå upp i vikt.

Anmäl
2016-05-15 14:48 #2 av: Nanna70

Tack det ska jag göra.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.