Mer i: Motion & träning
-
Energi? Hur mycket bör man träna på lchf?!
Äger ingen våg, så mina frågor handlar inte om att gå ner i vikt. Dock vill jag bli lite fastare och förlora lite fett på de rätta ställena... Tror att min lösnin...
» Till diskussionen -
SATS-tidning skriver om LCHF
Jag blev väldigt förvånad när jag stod i kön till Maxis postservice, plötsligt fångade fyra bekanta bokstäver min uppmärksamhet, LCHF. Det var SATS reklamtidning ...
» Till diskussionen -
Flitig toabesökare
Jag går mycket oftare på toaletten nu, än innan LCHF. Jag tömmer blåsan flera gånger om dagen, medans nr 2 räcker med varan...
» Till diskussionen -
vi som äter gi & lchf. 3 små frågor:)
tränar ni? och, hur sent som senast äter ni på kvällarna? hur mycket vatten dricker ni om dagen?
» Till diskussionen -
Ok med mer kolhydrater vid träning?
Hej alla!! Nu behöver jag er expertis. Jag är kvinna på 26 år som har mina fyra sista kilon att gå ner. Har kört lchf nu i ca två månader och mår kanon. Har l...
» Till diskussionen
Började med LCHF för snart 1 månad sedan, men har haft så här i säkert nåt år iallafall... Finns det något bra kosttillskott att äta?

Får se om kramperna kommer tillbaka igen då, de brukar ju göra det efter att jag börjar träna igen efter några dagars uppehåll!
Fick det efter Måndagens magövningar på cirkeln.. tänkte att det brukar gå över fortare om jag fortsätter träna. Självklart körde hon ännu värre magtänings igår - så nu känns det i nedre delen också, ha ha! 

Vad ska jag göra för att få tillbaka de??!