Annons:
Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1732 ggr
FatboySlim
7/10/11, 12:05 AM

Stockholm: Söndagspicnic den 17/7?

Tänkte bara kasta ut en blänkare och se om det är någon som skulle tycka att detta vore intressant?

Har varit snack om det tidigare, men nu känns det som att det borde styras upp….

Så…. Söndagspicnic i Stockholm nästa Söndag den 17/7. Tid runt 14.00 så alla hinner med. Hade varit kul att träffas , snacka, käka lite fett och bara mysa tillsammans :)

//Freddie

www.sverigesfetaste.se

Annons:
yvonnel
7/10/11, 2:15 PM
#1

Jag ville bara säga att: träffas så ofta ni kan, inomhus eller ute, det är ju bara så himla kul att få nya kompisar, om nån har en gitarr eller så blir det ett extra + i kanten. Jag var med på campingen i Säffle och har bara härliga minnen som ska leva länge hos mig.

vispcream
7/13/11, 12:26 PM
#2

Hade vart "på" Om jag vart hemma men är tyvärr ute och reser då :(

There is no failure, only feedback. - Art De Vany

teresah
7/13/11, 1:53 PM
#3

Vilket bra initiativ! :) Om jag bott i stockholm hade jag gärna varit med!

Anmaja
7/15/11, 7:23 PM
#4

Bra idé! Jag bor dock för långt ifrån, men har ju haft funderingar på att ha en pcknickträff här i Kalmar om det finns intresserade.

Vi var några som diskuterade detta i våras, men den tråden hittar jag tyvärr inte nu. Kanske vi också skulle ha pcknick på söndag kl 14? Jag skulle kunna avvara träff med Stickklubben som är samma tid om vi blev några stycken. Gäller bara att hitta tråden nu…

Lycka till i Stockholm och hoppas det blir bra väder.

Anmaja

"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh

greensis
7/16/11, 3:20 PM
#5

Är tyvärr i bil på väg tillbaka till landet 17 juli, annars hade nog både jag, Per och småtrollen anslutit.

/Katarina Wikholm

Fabricati diem, pvnc!

Aniara4
7/16/11, 5:42 PM
#6

Jag kanske kan i morgon såg jag just!

Tanto?

Annons:
Upp till toppen
Annons: