Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

- Allt om lågkolhydratkost - - Medlemmar - - Medlemmar - var bor ni? - Off topic - (OT) - Om sajten - - Utmaningen - - Vi som vill nolla kolhydraterna - Boktips Ej frågelåda - Sten Sture Skaldeman Frågelåda - MinMat Före detta frågelåda - dr Andreas Eenfeldt Hälsa Hälsovinster LCHF för vegeterianer LCHF - Problem LCHF för barn LCHF för bäbisverkstan LCHF för nybörjare Länkar - Föredrag Länkar - Radio/TV Länkar - tidningar/hemsidor Mat - Billiga ingredienser Mat - Jag behöver måltidstips Mat - Livsmedel Mat - Livsmedel - Matfett Mat - På stan, hur gör jag? Mat - Recept att laga hemma Mat - Recept på bröd och brödbaserade rätter Mat - Recept på efterrätter och sötsaker Mat - Recept på fisk- & skaldjursrätter Mat - Recept på färsrätter Mat - Recept på fågelrätter Mat - Recept på kötträtter Mat - Recept på soppor & såser Mat - Recept på ägg, ost, grönt, sidorätter & veg Mat - Vitaminer, mineraler, tillsatser mm Motion & träning Vi som har autoimmuna sjukdomar Vi som har diabetes Vi som har huvudvärk/migrän Vi som har högt/lågt blodtryck Vi som har koncentrationssvårigheter Vi som har mag/tarm-besvär Vi som har/har haft fibromyalgi Vi som röker/har rökt Vi som vill gå ner i vikt Vi som vill gå upp i vikt Vi som är beroende Vi som är gbp-opererade och äter LCHF dr Annika Dahlqvist Övrigt
- Off topic - (OT)

Bulow-metoden

2011-03-22 15:50 #0 av: Bentor

Jag har snubblat över Bulow-metoden. Är det någon som känner till hur det går till? Vad injicerar man? Enligt hemsidan är detta en metod som använts sedan 50-talet och "alla kunder är nöjda och har behållit sin målvikt". Eva Bulow delar in kroppsfettet i tre olika kategorier, och menar att med hennes metod försvinner det fett som kroppen inte behöver.Intressant tanke. Men som sagt skulle vilja höra om någon vet mer.

Anmäl
2011-03-22 16:37 #1 av: gun92884

... har ar hemsidan med information:

http://www.bulowclinic.com/index.htm

Anmäl
2011-03-22 16:52 #2 av: Zepp

.. och så äter man 500 Kcal om dagen, under tiden.

Presis som om inte detta borde räcka?

Anmäl
2011-03-22 16:58 #3 av: MimLan

Det är så fantastiskt att det frälst hela världen.

Eller inte, hur var det nu?

Anmäl
2013-03-23 08:15 #4 av: bebbles

Läs denna och gå ner i vikt

http://www.bokus.com/bok/9789185417223/antligen-smal-det-enkla-satter-att-ga-ner-i-vikt/

Jag har även slutat röka med hans andra bok

http://www.bokus.com/bok/9781848372344/antligen-icke-rokare-det-enkla-sattet-att-sluta/

Anmäl
2013-03-23 08:24 #5 av: Mooniq

... dom är duktiga på att ta betalt.... Looser

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2013-03-23 08:34 #6 av: Pussgurkan

"Älskar" sånna böcker. Läs och du blir smal .... Om man nu inte blir det antar jag att man läst fel någonstans. Aldrig att författarna säger att det krävs en jäkla arbetsinsatts EFTER det att man läst boken.

Anmäl
2013-03-23 14:06 #7 av: hemul

Låter som en LCHF-bok då. Blinkar

Varför inte? Det är ju många här som vittnat om att sluta röka-boken funkat för dem, då kanske denna bok också funkar för dessa personer?

Har tänkt läsa sluta röka-boken, men kommer mig inte riktigt för då sånt tyvärr inte brukar funka på mig, men man vet ju aldrig.

Anmäl
2013-03-27 07:16 #8 av: bebbles

39 kr och ca 77 för den andra det är väl inte dyrt

jag tappade 10 kg och slutade röka efter att ha rökt i 47 år

och mår så bra nu

hur mycket tjänade jag inte här

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.