Annons:
Etikettoff-topic-ot
Läst 9913 ggr
shintaida
2/24/09, 3:12 PM

GRÖNT kaffe??

Fick hem i brevlådan igår, ett "erbjudande" om viktminskning - snabbt!

Det innehöll grönt te och GRÖNT KAFFE!

Det gröna kaffet skulle innehålla "levatol" (tror jag det hette) som gjorde förbränningen snabb som attan.

Dom behövde testpersoner. "Först till kvarn"….hette det. Det skulle kosta 199:- i månaden i tre månader. Sen skulle man skicka in en utvärdering och sen FÅ ETT HUDVÅRDSSET, VÄRDE: 1348:-!!

*det går vi på!!!* Förvånad

Men läste man i texten så HADE dom redan "utvärderat" preparatet och att det fungerade. SLIMGREEN heter det.

Någon mer som fått det?

FINNS grönt kaffe, egentligen??

// Shintaida

Annons:
Pasi
2/24/09, 4:11 PM
#1

Med blekning och lite karamellfärg går väl grönt kaffe att fixa.
Vilka bluffare!Skrattande

shamani
2/24/09, 4:11 PM
#2

Det finns alltid folk som, i ren desperation, provar vad som helst. Been there - done that. Hittills har inget funkat…

Det verkar som att grönt kaffe finns. Tror det är den omogna bönan man gör kaffet på.

BattleBitch
2/24/09, 4:18 PM
#3

Vad hette företaget som erbjöd det? *nyfiken o vill googla* :D

Isa56
2/24/09, 4:20 PM
#4

Sen får du "turbomage" och springer på toa, det går du ner 2 kilo på.Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

andreas0
2/24/09, 4:22 PM
#5

Kaffebönor som inte är rostade är väl gröna?

Men orostade kaffebönor vill man nog inte dricka, för det smakar jättebeskt. Smakar inte alls som kaffe. Rostningen behövs för att få fram den goda kaffesmaken och för att ta bort större delen av beskheten.

BattleBitch
2/24/09, 4:28 PM
#6

#4

Hahahahaaaaa…

Annons:
shintaida
2/24/09, 4:38 PM
#7

Ska leta upp "skrotet" ur pappersinsamlingen…."fniss"

// Shintaida

nyborjare08
2/24/09, 5:31 PM
#8

Skalade orostade bönor är lite grådassiga och slemmiga. Slemmet är laxerande, så #4 är kanske inne på rätt spår Flört

 

 

elvato
2/24/09, 5:59 PM
#9

Jag har också fått "erbjudandet"! 199 kr i månaden står med liten stil, fick verkligen läsa noga för att se det. Ytterligare ett försök att lura pengar av folk

Tacka vet jag morgonkaffet med kokosfettet, och kvällsteet med riktig grädde

shintaida
2/24/09, 6:21 PM
#10

Företaget heter: NATURLIGTSLANK

Produkten heter: SLIMGREEN

Utdrag ur folderna:

* För dig som önskar en långvarig och effektiv viktreducering

* Viktreducering - dubbelt så fort

* Förbränn fett - behåll musklerna

* Bästa läsare:

Den nya kombinationen av grönt te och grönt kaffe ger uppseendeväckande resultat i viktreducering. Önskar DU att vara en av de första i Sverige att prova detta? Ja, då bör du läsa om varför denna kombination är så effektiv!

Idag vet ju "alla" att grönt te har fantastiska effekter inom många hälsorelaterade områden. Kanske har du också fått med dig att grönt kaffe innehåller stora mängder av ämnet SVETOL. SVETOL både ökar fettförbränningen och reducerar aptiten.

DÄRFÖR HAR VI PRODUCERAT VÄRLDSNYHETEN SLIMGREEN SOM ÄR EN KOMBINATION AV BÅDA TVÅ - BRA HÄLSA OCH VIKTREDUCERING.

VIKTREDUCERING MED SLIMGREEN

Världsnyheten SLINMGREEN består av optimala extrakt från grönt te och grönt kaffe som i en unil kombination ökar din fettförbränning. Samtidigt reducerar den aptiten. ALLTSÅ EN DRÖM FÖR ALLA SOM VILL GÅ NED I VIKT!

* GRÖNT KAFFE TVINGAR KROPPEN ATT ANVÄNDA FETTRESERVERNA

* SVETOL FRÅN GRÖNT KAFFE GE DUBBEL EFFEKT

* SLIMGREEN ÄR DEN ENDA PRODUKTEN PÅ MARKNADEN IDAG SOM INNEHÅLLER SAMMA MÄNGD SVETOL SOM ANVÄNDES PÅ DELTAGARNA I DESSA STUDIER!

* BEGRÄNSAT ANTAL TESTPLATSER.

2 koppar grönt te om dagen REDUCERAR KROPPSFETTET  (teet leder dock inte till viktreducering hos dom som i utgångspunkten har lite fett på kroppen)

Ja, det var lite ur foldern som jag fick med posten.

Tro´t om man vill och är j*vligt desperat!! OCH har för mycket pengar!

// Shintaida

missaz
2/24/09, 6:38 PM
#11

#10 "grönt kaffe tvingar kroppen att använda fettreserverna" Hahaha! Det låter ju som om det kommer att pågå ett krig i kroppen!

"tvingar"…. ja, jag säger då det! *garvar* Skrattande

Isa56
2/24/09, 6:43 PM
#12

HÄR ÄR EN PRODUKT TILL MED GRÖNT TE OCH GRÖNT KAFFE. Fast det här är fettdämpande???????

Thé Minceur
SVELTA

Ta en paus och en kopp te med smak av natur - och med naturligt fettdämpande effekt av Grönt te och Grönt kaffe. Mynta och Rosmarin ger din matsmältning varsam hjälp.

Finns på yves-rocher.se    Under kosttillskott, förfina figuren.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

BattleBitch
2/24/09, 7:13 PM
#13

#10

hahaha, sncka om att de blåser folk!!! =)

Annons:
Lena123
2/24/09, 7:59 PM
#15

Hade en kompis som försökte gå ner på kaffet.Bjöds på en kopp en gång men det smakade ju urk Skrikandes

Kan ju tillägga att hon inte gick ner något på kaffet men fick magbesvär efter den kuren.

http://www.winthers-skafferi.se/

JAUS
2/24/09, 8:07 PM
#16

Annars finns ju klorogensyra i vanligt kaffe också, så nu har ni kaffedrickare ytterligare en anledning att fortsätta dricka.Flört

shamani
2/24/09, 8:10 PM
#17

Vanligt kaffe funkar utmärkt för mig! Koffeinfritt blir det om jag vill ha kaffe sent.

149kr i veckan för kaffe?? No way!

JAUS
2/24/09, 8:15 PM
#18

Jag kanske borde börja dricka koffeinfritt kaffe. Har aldrig börjat dricka kaffe, för rädd för att fastna i koffeinträsket, dessutom har jag svårt nog att sova.

BattleBitch
2/24/09, 8:20 PM
#19

#18

Testa spikmatta, jag sover numer som en stock. Sjukt, men sant!! =)

shamani
2/24/09, 8:32 PM
#20

#19 Låter inte så bekvämt…

Annons:
Zepp
2/24/09, 8:42 PM
#21

Njae.. spikmatta o koffeinfritt kaffe.. jag tror nog jag håller mig till vanligt kaffe och räkna får i värsta fall!! Skrattande

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

missaz
2/24/09, 8:42 PM
#22

#19 Jag har också skaffat en spikmatta, mycket avkopplande/avstressande och bra mot spänningar! Mitt problem är att jag gärna somnar när jag använder den så jag ligger för länge…

JAUS
2/24/09, 8:43 PM
#23

#19 Det har inget med sängen att göra tyvärr.

Lena123
2/24/09, 8:44 PM
#24

#19 och #22 Jag är nyfiken på spikmattan för att kunna slappna av och somna snabbare men viken sort har ni? har sett att det finns två olika på hälsokosten

http://www.winthers-skafferi.se/

BattleBitch
2/24/09, 8:54 PM
#25

Jag har Shitaki eller vad den nu heter, är i princip lika som den ryska. =)

wimawe
2/24/09, 9:00 PM
#26

Hej på er,

Har erfarenhet av denna typ av produkt då jag jobbat i hälsokost. Originalvarianten heter Coffee Slender och finns i tabletter och i pulver som man blandar i varmt vatten och dricker som kaffe.

Rent spontant var och är jag alltid skeptisk mot alla bantningspiller o preparat (och sa faktiskt det till de kunder jag hade…), men då vi hade möjligheten att pröva så gjorde man ju det. Det jag kan säga om denna typ av produkt är att den verkligen balanserar blodsockret och minskar sötsuget/hungern. Det blir ju i sin tur ett hjälpmedel för viktnedgång…

För er som känner till produkten ProAim är det samma där, båda är faktiskt rätt bra produkter. MEN…nu när vi alla är LCHFare så behövs ju inte det eftersom man har en sån fin blodsockerkurva (eller snarare linje… :o) Hurra vad trevligt (och billigt)! :o) Kanske att man kan använda det tillfälligt när man börjar LCHFa och under de dagar när man känner jättemycket sug (för de som har det problemet), annars pengar i sjön för en LCHFare.

Upp till toppen
Annons: